Everything is about to change..
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

omg ik ben aan het dood gaan NEW MOON TRAILER <3

5 plaatsers

Ga naar beneden

omg ik ben aan het dood gaan NEW MOON TRAILER <3 Empty omg ik ben aan het dood gaan NEW MOON TRAILER <3

Bericht  Callum ma jun 01, 2009 10:08 am

ik wist dat hij vandaag zou komen dus toen ik thuis kwam gelijk kijken en ik ben nu echt aan het doodgaan omg omgomg HIJFsnaj nsagjfnsajf <333333333333333 AHHAA JASPER EN ECHT LIEF EN JACOB EN ECHT OMG : ( maar wel vet anders dan boek? O__O OMG gjadngs
Callum
Callum

Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 27-05-09

Terug naar boven Ga naar beneden

omg ik ben aan het dood gaan NEW MOON TRAILER <3 Empty Re: omg ik ben aan het dood gaan NEW MOON TRAILER <3

Bericht  Callum ma jun 01, 2009 10:13 am

alice looks adorable <33333333 en jasper omg!!!! arme jasper :{ fnjsafnsa HAHAHA <3 omg!!!

jacob MUWHAHAHAH!!!! omg omg omg cheers cheers cheers cheers cheers cherry
Callum
Callum

omg ik ben aan het dood gaan NEW MOON TRAILER <3 Empty Re: omg ik ben aan het dood gaan NEW MOON TRAILER <3

Bericht  Melaine ma jun 01, 2009 10:14 am

ik vond het boek minder, dus misschien dat de film dit helemaal goed maakt.
Het enige jammere vind ik, is dat die wolf op een husky lijkt. -naja ik had ook de harry potter weerwolf in mijn hoofd-
Melaine
Melaine
Admin

Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 26-05-09
Leeftijd : 32

Bericht  Callum ma jun 01, 2009 10:20 am

<33333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333

omg oh god, ik tril helemaal ik weet niet waarom ahahha iew wat dom :S
Callum
Callum

Bericht  Draco ma jun 01, 2009 12:42 pm

Ik had juist geen hp weerwolf in mijn hoofd XD ik had ongeveer dit in mijn hoofd <3
ja ik weet het ik zit nu al te janken dus wat een hell word dat in de bioscoop D:
Draco
Draco

Aantal berichten : 276

Bericht  Elysia ma jun 01, 2009 12:44 pm

Melaine schreef:ik vond het boek minder, dus misschien dat de film dit helemaal goed maakt.
Het enige jammere vind ik, is dat die wolf op een husky lijkt. -naja ik had ook de harry potter weerwolf in mijn hoofd-

Juist niet die wolf, want deze waren groot en niet mager en ahdden veel haar XDD, al had ik ze toch iets anders verwacht XD maar zeker niet als in hp
Elysia
Elysia
Admin

Aantal berichten : 216

https://evilhasreturned.actieforum.com

Bericht  Melaine ma jun 01, 2009 12:54 pm

Elysia schreef:
Melaine schreef:ik vond het boek minder, dus misschien dat de film dit helemaal goed maakt.

Juist niet die wolf, want deze waren groot en niet mager en ahdden veel haar XDD, al had ik ze toch iets anders verwacht XD maar zeker niet als in hp
Nee oké, maar ik had gewoon die weerwolf van hp in mijn hoofd XDD. Als ze die nu eens mixte met de wolf van nu, dan lijkt tie iets enger.
Melaine
Melaine
Admin

Aantal berichten : 373
Leeftijd : 32

Bericht  Draco ma jun 01, 2009 12:56 pm

ik kan niet wachten :(
Draco
Draco

Bericht  Harry Potter di jun 02, 2009 11:41 am

Ik vind die wolf echt super fake! O,O
Maar ik ga waarschijnlijk naar de première. Smile
Harry Potter
Harry Potter

Aantal berichten : 135
Leeftijd : 30

Bericht  Draco di jun 02, 2009 11:46 am

Harry Potter schreef:Ik vind die wolf echt super fake! O,O
Maar ik ga waarschijnlijk naar de première. Smile

supervet ;o waar is die.
Draco
Draco

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: