Moridin Rawers
+4
Draco
Hanna
Elysia
Moridin
8 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Moridin Rawers
Naam: Moridin Rawers
Leeftijd: 17
Afdeling: Huffelpuff.
Innerlijk: Moridin is meestal een aardige jongen, behalve als hij je echt niet mag. Dat laat hij dan ook erg goed merken. Als hij je wel mag ( wat meestal het geval is ) is hij erg behulpzaam en wilt hij voor je door het vuur gaan. Hij is meestal erg vrolijk, maar hij heeft natuurlijk ook zijn mindere goede kant. Van vrolijkheid kan het zo overslaan op boosheid. Zijn stemming wisselt erg vaak door de situatie, plek en mensen.
Uiterlijk (+ plaatje): Moridin heeft licht bruin haar. Zijn ogen spreken niet echt, dus je kan niet aan hem zien hoe hij zich voelt. Hij is niet echt super gespierd. Maar hij heeft wel iets. Hij heeft een hele schattige lach.
Bloedstatus: Pureblood.
Beste vak: Spreuken en Bezweringen
Slechtste vak: Leer der Oude Runen
Extra (eventueel):
Leeftijd: 17
Afdeling: Huffelpuff.
Innerlijk: Moridin is meestal een aardige jongen, behalve als hij je echt niet mag. Dat laat hij dan ook erg goed merken. Als hij je wel mag ( wat meestal het geval is ) is hij erg behulpzaam en wilt hij voor je door het vuur gaan. Hij is meestal erg vrolijk, maar hij heeft natuurlijk ook zijn mindere goede kant. Van vrolijkheid kan het zo overslaan op boosheid. Zijn stemming wisselt erg vaak door de situatie, plek en mensen.
Uiterlijk (+ plaatje): Moridin heeft licht bruin haar. Zijn ogen spreken niet echt, dus je kan niet aan hem zien hoe hij zich voelt. Hij is niet echt super gespierd. Maar hij heeft wel iets. Hij heeft een hele schattige lach.
Bloedstatus: Pureblood.
Beste vak: Spreuken en Bezweringen
Slechtste vak: Leer der Oude Runen
Extra (eventueel):
Moridin- Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 28-05-09
Re: Moridin Rawers
I think you should maybe switch from Hufflepuff to Gryffindor.
Hanna- Aantal berichten : 358
Registratiedatum : 27-05-09
Elysia schreef:Draco schreef:alexander.
mijn.
@Romana: Why?
Er zijn maar 2 Griffoendor kids, en 4 mensen van Huffelpuf. Als ze zou ruilen hebben we van alles 3.
But nevermind, just an idea.
Elysia schreef:Britttttttieeeeeeeeeeee<3!
Nadineeeeeehh <3
@ Hanna
Nee, dat wil ik niet. : (
Hanna schreef:Elysia schreef:Draco schreef:alexander.
mijn.
Er zijn maar 2 Griffoendor kids, en 4 mensen van Huffelpuf. Als ze zou ruilen hebben we van alles 3.
We hoeven niet van alles hetzelfde te hebben? Besides, er zijn nog mensen aant aanmelden die wss toch geen huffelpuff zijn.
Hanna schreef:Elysia schreef:Draco schreef:alexander.
mijn.
But nevermind, just an idea.
Ohh.
Ja ik had niet bij de rest gekeken. Ik verander het wel!
Elysia schreef:Hanna schreef:Elysia schreef:Draco schreef:alexander.
mijn.
We hoeven niet van alles hetzelfde te hebben? Besides, er zijn nog mensen aant aanmelden die wss toch geen huffelpuff zijn.
Ooo oke maar mogen er dus nu ook weer mensen voor Zwadderich en Ravenklauw aanmelden?
Elysia schreef:Hanna schreef:Elysia schreef:Draco schreef:alexander.
mijn.
Oke ik hou het niet meer bij!
Ik verander het wel niet.
Hanna schreef:Elysia schreef:Hanna schreef:Elysia schreef:Draco schreef:alexander.
mijn.
Ooo oke maar mogen er dus nu ook weer mensen voor Zwadderich en Ravenklauw aanmelden?
Ja.
kunnen we nu weer beginnen?
Melaine- Admin
- Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 26-05-09
Leeftijd : 32
Elysia schreef:Hanna schreef:Elysia schreef:Hanna schreef:Elysia schreef:Draco schreef:alexander.
mijn.
Ja.
YAY
I wanna start =[
Melaine- Admin
- Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 26-05-09
Leeftijd : 32
me tooo, maar er moeten meer griffoendors komen.
Ron Weasley- Aantal berichten : 186
Dat is toch die ene freak van het songvestival? XD
Harry Potter- Aantal berichten : 135
Leeftijd : 30
Harry Potter schreef:Dat is toch die ene freak van het songvestival? XD
Praat eens normaal over Alexander of ik heb een doelwit gevonden om crucio op te oefenen ; )..
Elysia schreef:Harry Potter schreef:Dat is toch die ene freak van het songvestival? XD
Praat eens normaal over Alexander of ik heb een doelwit gevonden om crucio op te oefenen ; )..
Nadienpien, mensen delen meningen niet altijd he dus take it easy
Hanna schreef:Elysia schreef:Harry Potter schreef:Dat is toch die ene freak van het songvestival? XD
Nadienpien, mensen delen meningen niet altijd he dus take it easy
Take it easy met een cruciatusvloek ja hahaha.
Laatst aangepast door Elysia op vr mei 29, 2009 8:54 am; in totaal 1 keer bewerkt
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: