Potter, Harry Potter.
+4
Draco
Matt
Melaine
Harry Potter
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Potter, Harry Potter.
Naam: Harry Potter
Leeftijd: 17
Afdeling: Griffoendor
Innerlijk: Harry Potter is een beroemde jongen omdat hij hij-die-niet-genoemd-mag-worden heeft verslagen. Harry staat bekend om zijn dapperheid en riddelijkheid. Hij heeft durf, moet én lef. Met al vanaf dag een op Zweinsteins Hogeschool voor Hekserij en HocusPocus is Draco Malfoy zijn aardsvijand. Samen met zijn twee beste vrienden Ron Wemel en Hermelien Griffel kan hij alles aan en is niets te moeilijk voor hem!
Uiterlijk (+ plaatje): Zie eronder.
Bloedstatus: Halfbloed
Beste vak: De vlieglessen van Professor Hooch.
Slechtste vak: De toverdranklessen van Professor Sneep.
Extra (eventueel): Hij is zoeker van Griffoendor.
Leeftijd: 17
Afdeling: Griffoendor
Innerlijk: Harry Potter is een beroemde jongen omdat hij hij-die-niet-genoemd-mag-worden heeft verslagen. Harry staat bekend om zijn dapperheid en riddelijkheid. Hij heeft durf, moet én lef. Met al vanaf dag een op Zweinsteins Hogeschool voor Hekserij en HocusPocus is Draco Malfoy zijn aardsvijand. Samen met zijn twee beste vrienden Ron Wemel en Hermelien Griffel kan hij alles aan en is niets te moeilijk voor hem!
Uiterlijk (+ plaatje): Zie eronder.
Bloedstatus: Halfbloed
Beste vak: De vlieglessen van Professor Hooch.
Slechtste vak: De toverdranklessen van Professor Sneep.
Extra (eventueel): Hij is zoeker van Griffoendor.
Laatst aangepast door Harry Potter op vr mei 29, 2009 7:42 am; in totaal 2 keer bewerkt
Harry Potter- Aantal berichten : 135
Registratiedatum : 27-05-09
Leeftijd : 30
Re: Potter, Harry Potter.
harry potter is geen volbloed :X hij is ook geen halfbloed maar een kwartbloed ofzoiets XD
Melaine- Admin
- Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 26-05-09
Leeftijd : 32
Lol idd. XD
En zijn beste vak is toch Verweer Tegen de Zwarte Kunsten *____* -gay-
En zijn beste vak is toch Verweer Tegen de Zwarte Kunsten *____* -gay-
Matt- Aantal berichten : 91
Registratiedatum : 28-05-09
miezerig ventje met een bril.
Draco- Aantal berichten : 276
Harry is wél een volbloed, right? Allebei zijn ouders waren wizards.
Hanna- Aantal berichten : 358
in het boiek staat toch zeker dat hij geen volbloed is.
Melaine- Admin
O, idd. Found it, hij is een halfbloed.
Een interessant voorbeeld is het volgende: Harry's kinderen James, Albus Severus en Lily zijn alle drie volbloed tovenaars. Dat is zo omdat de definitie van een volbloed is dat alle vier de grootouders toverkracht moeten bezitten. Ook al is Harry een halfbloed, hij krijgt dus toch volbloed kinderen.
Een interessant voorbeeld is het volgende: Harry's kinderen James, Albus Severus en Lily zijn alle drie volbloed tovenaars. Dat is zo omdat de definitie van een volbloed is dat alle vier de grootouders toverkracht moeten bezitten. Ook al is Harry een halfbloed, hij krijgt dus toch volbloed kinderen.
omdaty harry speciaal is. Like doh.
Melaine- Admin
Zijn beide ouders zijn ook tovenaar? XDMelaine schreef:harry potter is geen volbloed :X hij is ook geen halfbloed maar een kwartbloed ofzoiets XD
Harry Potter schreef:Zijn beide ouders zijn ook tovenaar? XDMelaine schreef:harry potter is geen volbloed :X hij is ook geen halfbloed maar een kwartbloed ofzoiets XD
Zie mijn reactie maar, gevonden op wikipedia. Hij is halfbloed, omdat 1 van zijn ouders geen volbloed is.
Ja, ik zag het. Dan vind ik dat hij 3/4 bloed moet zijn!Hanna schreef:Harry Potter schreef:Zijn beide ouders zijn ook tovenaar? XDMelaine schreef:harry potter is geen volbloed :X hij is ook geen halfbloed maar een kwartbloed ofzoiets XD
Zie mijn reactie maar, gevonden op wikipedia. Hij is halfbloed, omdat 1 van zijn ouders geen volbloed is.
Zijn moeder is volgensmij geen tovenaar want zijn vader zat net als hij in het zwerkbalteam.
Elysia schreef:Zijn moeder is volgensmij geen tovenaar want zijn vader zat net als hij in het zwerkbalteam.
Jawel ik heb het opgezocht, maar z'n moeder is een halfbloed, en dan word je kind een 3kwart bloed eigenlijk, maar dat duiden ze ook aan met halfbloed. Maar de kinderen van Harry zijn wel volbloedjes, omdat 3/4 + 1 = 1 3/4 en dat gedeeld door 2 = ong. 0.9 en dat is dus wel volbloed. Raar he ahahaha
Ik begrijp het helemaal.Hanna schreef:Elysia schreef:Zijn moeder is volgensmij geen tovenaar want zijn vader zat net als hij in het zwerkbalteam.
Jawel ik heb het opgezocht, maar z'n moeder is een halfbloed, en dan word je kind een 3kwart bloed eigenlijk, maar dat duiden ze ook aan met halfbloed. Maar de kinderen van Harry zijn wel volbloedjes, omdat 3/4 + 1 = 1 3/4 en dat gedeeld door 2 = ong. 0.9 en dat is dus wel volbloed. Raar he ahahaha
Elysia schreef:Zijn moeder is volgensmij geen tovenaar want zijn vader zat net als hij in het zwerkbalteam.
Lily Potter was wel een heks want James en zij hebben elkaar leren kennen op Hogwarts
Julie- Aantal berichten : 82
lily heeft james leren kennen op hogwartsssss hierboven zegt al haha ik lig achter XD
Ron Weasley- Aantal berichten : 186
XDRon Weasley schreef:lily heeft james leren kennen op hogwartsssss hierboven zegt al haha ik lig achter XD
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: