Everything is about to change..
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De kerkers

5 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

De kerkers Empty De kerkers

Bericht  Draco za mei 30, 2009 12:29 am

Donker, groot.
Draco
Draco

Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 27-05-09

Terug naar boven Ga naar beneden

De kerkers Empty Re: De kerkers

Bericht  Elysia za mei 30, 2009 12:30 am

((Draco. Dood.

Als we dan toch bezig zijn!!!))
Elysia
Elysia
Admin

Aantal berichten : 216
Registratiedatum : 26-05-09

https://evilhasreturned.actieforum.com

Bericht  Draco za mei 30, 2009 12:47 am

Draco liep met het verfrommelde papier uit een van d bibliotheek boeken door de kerkers. Hij opende een deur, en kwam bij een lege kerker aan. Hij sloot de deur met een sterke spreuk, en ging op een van de tafels zitten. Hij opende het papier en zijn ogen schoten over de regels.
De adamas, een eeuwenoude legende. 10-04-1674.
De adamas is gemaakt door de gebroeders Adamas. Deze eeuwenoude toverfamilie heeft veel beruchte voorwerpen op hun naam staan. Zo ook de Adamasdiamant.
Naar verhalen te horen schijnt het dat deze diamant mensen kan overnemen in opdracht van zijn eigenaar.
Maar de eigenaar word je niet zomaar. Er is een speciale toverdrank, die op de achterkant van dit blad beschreven staat.
Wanneer de toverdrank gelukt is, bent u een van de machstigste personen in de toverwereld. De steen heeft geen moeite om van eigenaar te wisselen - niemand hoeft er voor vermoord te worden. Een toverdrank is het enige wat nodig is. Deze is dan wel niet zo simpel, maar wel te maken. De steen is ook al eeuwen niet meer in gebruik geweest, volgens de verhalen. Het spoor van eigenaren stopt bij Carlisle (H) Malfoy -

Draco's adem stokte. Carlisle Malfoy? Malfoy? Zou dat familie van hem zijn? Snel las hij verder
Die als laatste de steen in zijn macht had. Toen hij overleed, is de steen ook verdwenen. Mensen denken dat de steen nog steeds bestaat, maar dat niemand weet hoe je hem moet gebruiken. De Adamas is de enige in zijn soort, en uiterst gevaarlijk. Als deze in verkeerde handen valt
De rest van de pagina was doorgekrast. Draco draaide het blaadje om, maar er stond geen toverdrank op. Er zat een grote inktvlek. Draco's ogen vlamden, en hij zocht naar aanwijzingen. Heel klein, onderin, stond een handtekening. Een handtekening die hij herkende, maar waar van? Daarnaast stond een verwijzing 'verboden toverdranken door de eeuwen heen - hoofdstuk 15, paragraaf 3, sectie 4.' Draco wist dat dat boek bestond. Hij wist ook precies waar het stond. In de verboden sectie. Hij stond op en verstopte het papiertje goed en diep in zijn zak. Hij verliet de Kerkers.

Laatst aangepast door Draco op zo mei 31, 2009 2:49 am; in totaal 1 keer bewerkt
Draco
Draco

Aantal berichten : 276

Bericht  Melaine za mei 30, 2009 3:35 am

Toen Melaine de kerkers in liep haalde ze haar briefje uit haar zak. Melaine, ik kan je niet spreken via mijn uil. Dus doe ik het met deze. Het is drukker dan ooit, voldemort is bezig met de uitverkorene te kiezen, wat Draco zal zijn. Tenminste, dat heb ik gehoord. Verder vroeg Voldemort hoe het met jou ging? Ik heb hem maar verteld dat je het naar je zin had op zweinstein. Hij was blij dat te horen. Je kan binnenkort een brief verwachten van je vader, hij had weer eens wat tijd. Zijn uil is zwart en knalt nogal graag ergens tegen aan -.
Je bent bijna klaar met school, sluit je je dan ook aan?
liefs, Emmely Riddle

Melaine bekeek de brief weer. Haar moeder wilde zo graag dat ze een Death eater wilde worden. Het was wel fantastisch, maar Melaine hield van vrijheid. Ze sloot het briefje en duwde het terug in haar zak. Daarna zakte ze naar beneden en staarde ze voor zich uit.
Melaine
Melaine
Admin

Aantal berichten : 373
Leeftijd : 32

Bericht  Hanna zo mei 31, 2009 9:21 am

(( new ))

Hanna kwam van de Gronden vandaan naar de Kerkers. Ze liet zich lusteloos op de grond zakken en speelde wat met haar toverstok. Waarom doet iedereen zo raar? Ze begreep er echt niets van.
Hanna
Hanna

Aantal berichten : 358

Bericht  Hanna zo mei 31, 2009 9:23 am

Hanna kon zich van gisteren alleen maar herinneren dat ze naar de Lekke Ketel was geweest, en aardig wat whisky's gedronken had, maar zo ver ze wist had ze niets raars gedaan in de tussentijd van de Lekke Ketel tot ze in bed lag.
Hanna
Hanna

Bericht  Hanna zo mei 31, 2009 9:31 am

Hanna voelde haar mobiel trillen, en pakte hem uit haar zak. Ze las het smsje, tot haar verbazing van Callum. 'Kerkers, 3e links, dan 2e rechts.' smste ze terug. Op zijn eerste opmerking ging ze niet in, ze wist wel waarom ze niet vrolijk was. Het zat haar dwars dat andere mensen raar en idioot deden als ze langsliep, maar dat ze niet wist waarom precies.
Hanna
Hanna

Bericht  Callum zo mei 31, 2009 9:34 am

Callum deed de krakende deur open en keek rond, er was niet veel te zien omdat het nogal donker was. 'Hanna?' riep hij toen en stapte naar binnen.
Callum
Callum

Aantal berichten : 278

Bericht  Hanna zo mei 31, 2009 9:39 am

Hanna keek nog steeds wat futloos voor zich uit, spelend met haar toverstok. 'Lumos.' zei ze. 'Volg het licht maar.' zei ze tegen Callum.
Hanna
Hanna

Bericht  Callum zo mei 31, 2009 9:50 am

Callum liep naar het licht toe en plofte naast haar op de grond (?) ofzo. 'Hoi!' zei hij en glimlachte, hij keek even rond. 'Waarom ben je in de kerkers?' vroeg hij tenslotte en keek haar weer aan.
Callum
Callum

Bericht  Hanna zo mei 31, 2009 9:52 am

Hanna zuchtte diep. 'Iedereen doet raar, ze grijnzen naar me en smoezen en weet ik veel wat. En het ergste is dat ik niet eens weet waarom ze dat doen.' Weer zuchtte ze diep. Haar benen had ze opgetrokken, met haar armen eromheen.
Hanna
Hanna

Bericht  Callum zo mei 31, 2009 9:55 am

'Err, ja over dat he ..' zei Callum en twijfelde of hij het haar moest vertellen of niet. Het waren tenslotte niet echt zijn zaken, maar hij vond het geweldig. Hij kon zijn grijns niet inhouden en keek de andere kant op zodat zij het niet kon zien. Hij vond het nog steeds lachwekkend en geweldig.
Callum
Callum

Bericht  Hanna zo mei 31, 2009 9:56 am

'Weet jij het wel dan?' vroeg ze. Ze keek hem aan, maar keek tegen de achterkant van zijn hoofd aan. Hanna zuchtte weer diep.
Hanna
Hanna

Bericht  Callum zo mei 31, 2009 9:58 am

'De hele school weet het, ik betwijfel het of de leraren het zelfs weten ..' zei hij en keek nog steeds een andere kant op. 'Ik denk dat hij het je beter zelf kan vertellen ..' voegde hij er mompelend aan toe, wat wat triomfantelijk klonk.
Callum
Callum

Bericht  Hanna zo mei 31, 2009 10:00 am

'Vertel op, alsjeblieft. En wie bedoel je met 'hij'?' vroeg ze met een opgetrokken wenkbrauw.
Hanna
Hanna

Bericht  Callum zo mei 31, 2009 10:02 am

'Nee, en ja hij .. Matt .. vraag het hem maar. Heb je niet gemerkt dat iedereen jou én hem loopt aan te gapen en giechelen?' vroeg hij en beet op zijn lip om zijn grijns in te houden. Gelukkig kon ze zijn gezicht niet zien.
Callum
Callum

Bericht  Hanna zo mei 31, 2009 10:06 am

Hanna was het nu zat en draaide met haar hand zijn hoofd om. 'Ik ken geen Matt, en vertel het me, alsjeblieft.' Hanna vroeg zich af waarom hij zo grijnsde, en haar gezicht stond op een smekend gezicht, ze wilde het weten, koste wat het kost.
Hanna
Hanna

Bericht  Callum zo mei 31, 2009 10:21 am

'Ja, je kan toch naar Matt gaan om het te vragen?' vroeg hij nonchalant met zijn lippen tegen elkaar geperst om zijn grijns in te houden. 'Je had gister wel een wilde avond gehad? Of kan je je er niet veel van herinneren?' vroeg hij haar daarna, in de hoop dat ze zijn hint zou snappen.
Callum
Callum

Bericht  Hanna zo mei 31, 2009 10:31 am

Hanna liet Callum los en zakte neer op de grond. 'I-i-ik was straalbezopen. Ik bezopen.. met Matt?' stamelde ze. Ze hoopte dat Callum haar vermoeden niet zou bevestigen.
Hanna
Hanna

Bericht  Callum zo mei 31, 2009 10:55 am

'Err, nou ik weet niet of Matt bezopen was ..' zei Callum en kwam overeind. 'Ik denk dat je voor andere details maar bij Matt moet zijn.' zei hij met een knikje en liep naar de deur van de kerkers.
Callum
Callum

Bericht  Hanna zo mei 31, 2009 11:01 am

Hanna barstte in huilen uit en zakte door haar knieën op de grond. 'C-c-callum wacht.' snikte ze.
Hanna
Hanna

Bericht  Callum zo mei 31, 2009 11:06 am

[i]Fuck fuck fuck fuck fuck!!![/i] Callum had juist gehoopt dat dit niet zou gebeuren, of op zijn minst gebeuren als hij weg was. Hij zuchtte en draaide zich om en beet ongemakkelijk op zijn lip. 'Ik err .. nja .. ik .. ik weet niet ..' begon hij te mompelen en liep wat ongemakkelijk en twijfelend naar haar toe. 'Je was dronken .. je kon er niks aan doen ..' zei hij uiteindelijk maar zacht en keek wat om zich heen. [i]Fuck fuck, lekker dan.[/i]
Callum
Callum

Bericht  Elysia zo mei 31, 2009 11:45 am

((.. en dan te bedenken dat mobieltjes op hogwarts niet eens toegestaan zijn.. xD))
Elysia
Elysia
Admin

Bericht  Melaine zo mei 31, 2009 11:49 am

((zijn die er uberhaupt al in die vroege tijd XDDD))
Melaine
Melaine
Admin

Aantal berichten : 373
Leeftijd : 32

Bericht  Elysia zo mei 31, 2009 11:51 am

Melaine schreef:((zijn die er uberhaupt al in die vroege tijd XDDD))

((( Punt is dat ze geen mobieltjes hebben XD))
Elysia
Elysia
Admin

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende