Death Eater Day
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Death Eater Day
De moeder van Melaine komt een bezoekje brengen in het bos. Melaine die erg blij is, gaat 's nachts richting het bos. De andere Death Eaters bekijken het bos rustig en doorzoekend. Ze vallen niet op. Als Melaine in een belangrijk gesprek is met Emmely (her mom) blijkt dat ze niet alleen zijn met de andere Death eaters.
ToegangL Melaine, und Hanna.
ToegangL Melaine, und Hanna.
Melaine- Admin
- Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 26-05-09
Leeftijd : 32
Re: Death Eater Day
Melaine deed haar capochon op toe nze langs hagrids huisje liep. Eenmaal in het bos liep ze rechtdoor, zonder op of om te kijken volgde ze haar weg naar de plek waar het bos zich in 'tweeën' scheidde en de death eaters hun taak deden. Vanavond zou het anders zijn, vanavond zou Emmely ook komen, Melaine's moeder. Die meestal iets anders aan het doen was, dan een dom bos bezoeken. Melaine wachtte rustig af tot haar moeder zou komen.
Melaine- Admin
(( okay moet ik je volgen ofzo of ben ik er gewoon 'toevallig'? ))
Hanna- Aantal berichten : 358
Registratiedatum : 27-05-09
Plots stond er iemand voor haar, een groepje kwam om hun twee heen staan en weken weg toen het bleek dat ik het echt was. "Melaine," zei een zachte stem. De stem van Emmely. "Moeder," mompelde ze, terwijl ze haar moeder een dikke knuffel gaf.
((je komt toevallig langs gelopen XDD))
((je komt toevallig langs gelopen XDD))
Melaine- Admin
Hanna was gewoon een avondwandeling aan het maken door het bos, met het risico Death Eaters tegen te komen, maar dat risico nam ze maar. Ineens hoorde ze twee stemmen, een onbekende en de stem van Melaine. Ze besloot op een afstandje te blijven, maar het gesprek te volgen.
"Melaine, Voldemort wilt graag dat je lid wordt." De stem van haar moeder klonk op gewekt. "Maar daarvoor wil ik je niet spreken, mam. Ik wil weten wat Voldemort met Draco wilt." Melaine's moeder glimlachte even. "Ik weet nog niet veel, maar hij is waarschijnlijk de uitverkorene om Potter om het leven te brengen." Melaine keek haar moeder weer aan. "Dus hij is al lid?" Haar moeder knikte. "En juist omdat jij van Voldemort afstamt, wilt hij graag dat jij ook lid wordt." Melaine zuchtte diep. "Ik wil eerst zweinstein afmaken," zei Melaine twijfelend. Haar moeder knikte. "Dat begrijp ik..."
Melaine- Admin
Hanna keek met grote ogen naar de personen die ze hoorde praten. Ze schrok enigszins van wat ze zojuist had gehoord. Draco die Harry afmaakt? Draco heeft stoere praatjes, maar hij zou een vlieg amper dood durven slaan.
((ahahah oke dit vind ik best droog, ze krijgt te horen dat Melaine afstamt van Voldemort, maakt Hanna zich druk om draco en harry ahahaha XDD oke sorry))
Melaine keek haar moeder aan. "Ik zal er over nadenken, mams," zei melaine die nu even om zich heen keek. Zag ze nu iemand bewegen? "Hoeveel Death eaters zijn er eigenlijk met je mee gekomen?"
"Drie, hoezo?" Melaine zuchtte even. "Nou, omdat ik ze niet meer zie. Ze zijn toch niet naar de andere kant gegaan he?" Emmely schudde haar hoofd. "Ik moet zo wel weer terug, Voldemort wacht op me. En eigenlijk ook op je antwoord, of je een Death Eater wilt worden." Melaine glimlachte even. "Was Opa ook een Death eater?" Melaine had haar opa niet echt gekend, ze wasnog zo jong. Emmely knikte weer. "Ja, maar niet meteen de beruchste." De andere drie kwamen weer achter Emmely staan. "We moeten gaan." Hoorde Melaine een zware stem zeggen. Melaine knuffelde haar moeder weer. "Doe papa de groetjes." "Zal ik doen." Daarna verdween haar moeder met de andere drie. Toen Melaine terug wilde lopen keek ze recht in de ogen van Hanna.
Melaine keek haar moeder aan. "Ik zal er over nadenken, mams," zei melaine die nu even om zich heen keek. Zag ze nu iemand bewegen? "Hoeveel Death eaters zijn er eigenlijk met je mee gekomen?"
"Drie, hoezo?" Melaine zuchtte even. "Nou, omdat ik ze niet meer zie. Ze zijn toch niet naar de andere kant gegaan he?" Emmely schudde haar hoofd. "Ik moet zo wel weer terug, Voldemort wacht op me. En eigenlijk ook op je antwoord, of je een Death Eater wilt worden." Melaine glimlachte even. "Was Opa ook een Death eater?" Melaine had haar opa niet echt gekend, ze wasnog zo jong. Emmely knikte weer. "Ja, maar niet meteen de beruchste." De andere drie kwamen weer achter Emmely staan. "We moeten gaan." Hoorde Melaine een zware stem zeggen. Melaine knuffelde haar moeder weer. "Doe papa de groetjes." "Zal ik doen." Daarna verdween haar moeder met de andere drie. Toen Melaine terug wilde lopen keek ze recht in de ogen van Hanna.
Melaine- Admin
'Haay!' zei Hanna overdreven blij. Ze was zó slecht in doen alsof er niks was, dat ze zichzelf altijd meteen al verraadde.
Melaine keek Hanna aan. Dit was fout, heel fout. Niemand wist nog dat de van Voldemort afstamde, en als Hanna dat had gehoord dan... Ze zuchtte diep. "Wat heb je gehoord..." siste Melaine.
Melaine- Admin
'Helemaal niks, echt helemaal niks. Ik heb níks gehoord over Draco en Harry of over jouw en Voldemo... oops?' zei ze. Oké Hanna, je moet écht eens leren liegen.
Melaine's ogen leker vuur te spuwen. Zonder erbij na te denken pakte ze Hanna vast bij haar schouders en duwde haar tegen een boom (ja uit een opwelling is ze heel sterk XDD) "Als je ook maar iets verteld aan iemand hier, dan ben je er zó geweest. En daar zorg ik niet voor, nee, daar zorgt mijn moeder wel voor- " Een grijns stond op Melaine's gezicht toen ze Hanna weer los liet en een stap naar achteren deed. "En leer alsjeblieft liegen."
Melaine- Admin
Hanna herstelde zich weer. 'Een eigenschap die nog niet ontwikkeld is.' zei ze. 'En nee, ik ga niets tegen iemand zeggen. Ik vind alleen dat ze een héle slechte keuze hebben gemaakt met Draco. I mean.. die kerel doet misschien alsof hij heel slecht is, maar hij zou het niet eens durven om Potter aan te raken.'
"Het is voldemorts keuze, en als Draco de klus niet klaart, leeft hijzelf ook niet meer," zei Melaine die Hanna recht aankeek. "Dus ik denk dat Draco er alles aan zal doen, als hij het nieuws te horen krijgt van zijn vader." Ze grinnikte. "Je zal hem vanzelf zien stressen-"
Melaine- Admin
Hanna grijnsde. 'Als Draco zou falen, zou het twee vliegen in één klap zijn. Dan zijn we Draco kwijt, en iets later Potter ook. It seems like a paradise to me!'
Melaine knikte. "Al vraag ik me wel af, wie dan Potter zal moeten vermoorden. Al denk ik dat Meneer Malfoy zijn zoon zeker zal helpen," zuchtte ze.
Melaine- Admin
'Misschien sterft uiteindelijk de hele familie dan wel uit!' Hanna's glimlach werd steeds breder. 'Maar.. wíl jij een Death eater worden? Het lijkt mij vreselijk om het sloofje van iemand te zijn, eerlijk gezegd.'
Melaine haalde haar schouders op. "Ergens lijkt het me wel leuk, en ik weet zeker dat hij me niet meteen het slaafje van hem maakt. Dat zou zelfs mijn moeder niet toestaan. Al wilt hij het wel graag, dat ik een Death Eater word, wil ik toch eerst mijn school rustig afmaken. Dan zie ik wel verder."
Melaine- Admin
'Slimme keus.' zei Hanna alleen maar. Ze kon niet veel meer bedenken. Ze had ook nooit gedacht dat Melaine afstamde van Voldemort.
Melaine glimlachte. "Ik vraag me wel af wanneer draco zijn nieuws krijgt... Ik hoop snel."
Melaine- Admin
'Ik hoop het ook. En ik hoop ook dat hij faalt, de idioot.' zei Hanna. Ze vond het nog steeds een geweldig idee. Een falende familie Malfoy, die dus ook dood gaat, en Harry die uiteindelijk ook vermoord zal worden.
Melaine knikte. "Hoop ik ook," zei ze knikkend. ((wouw wat een doelend bericht)
Melaine- Admin
((uuh jildooow moet online komen en die moet bericht krijgen.... XDD))
Melaine- Admin
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: