Second meeting Hanna and Danny
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Second meeting Hanna and Danny
YAYKS, alleen toegang voor Hanna en Danny, je snapt het wel.
Het is 22.00 so bring it on
Het is 22.00 so bring it on
Hanna- Aantal berichten : 358
Registratiedatum : 27-05-09
Re: Second meeting Hanna and Danny
Hanna was nu op dezelfde plek als gisteren. Ze had haar toverstok wel bij zich, maar ze zou hem waarschijnlijk toch niet gaan gebruiken, behalve als er dooddoeners op zouden steken dan, ookal zou je dan bijna machteloos zijn.
Danny kwam aangelopen. Hij bleef op ongeveer 5 meter afstand van hanna, in de schaduwen, staan. Hij zei niets, hij liet haar maar eens beginnen.
Danny- Aantal berichten : 227
Registratiedatum : 28-05-09
Hanna keek richting Danny en zuchtte even voor ze begon met praten. 'Waarom praatte je gisteren zo positief tegen "Hannah Albedil" over mij?' vroeg ze maar, om met de eerste vraag los te branden.
'Dat vraag ik me ook af,' mompelde hij. Nu richtte hij zich tegen hanna. 'Weet niet, ik vond je .. hmm, hoe zal ik het zeggen. Fascinerend.' Hij bleef daar staan, ongeïntereerd. 'Nu mag ik. Was je echt dronken gisteren, of wilde je leuke geschiedenis schrijven?'
Hanna zuchtte, ze wist dat zo'n vraag ging komen. 'Dronken, heel dronken. Ik kan het me niet eens herinneren.' zei ze, zacht.
'En hoe krijg je zoiets voor elkaar dan? In je eentje jezelf helemaal lamzuipen lijkt me, nogal.. saai?'
'De redenen daarvoor maken niet uit, maar met 6 whisky's gaat het vrij snel.' mompelde ze.
'Dat zou best kunnen.' Verder zei hij niets wat daarmee te maken had. 'Dit was het wel, denk ik?', zei hij, terwijl hij vast een stukje richting de school liep.
( ga je nu met een huffelpuffer neuken? heb je direct alle losers gehad.)
Draco- Aantal berichten : 276
(auifbisfg ahaha dankje )
'Wilde je nog weten hoe ik van je zusje afweet?' vroeg ze.
Dat is waar ook! Hij liep terug, dit keer wat dichter naar haar toe. 'Ja. Ik ben wel benieuwd waarom jij mij kwelde met iets dat níemand iets aan gaat. Zelfs de belangrijke Hanna van Zwadderich niet.'
Hanna stond op het punt om te gaan praten, tot ze iets achter haar hoorde. Hanna keek om, en keek in de masker ogen van een death eater. Ze gilde, maar op een gegeven moment kon ze niks meer uitbrengen. Het was te laat, de death eater had haar gedood. De reden was onbekend, maar hij was blijkbaar niet geïnteresseerd in Danny, want hij verdween meteen nadat het levenloze lichaam van Hanna op de grond viel.
(( JA SORRY maar ik ga morgen en overmorgen niet meer online komen ivm heeeeel veel huiswerk want ik heb 5 proefwerken dinsdag en woensdag doordat ik 1½ week niet naar school ben gegaan. Dus dat word leren, leren en nog eens leren dus sorrrrrrrrry. ))
(( JA SORRY maar ik ga morgen en overmorgen niet meer online komen ivm heeeeel veel huiswerk want ik heb 5 proefwerken dinsdag en woensdag doordat ik 1½ week niet naar school ben gegaan. Dus dat word leren, leren en nog eens leren dus sorrrrrrrrry. ))
Danny stond aan de grond genagelt. Het was hem allemaal te snel gegaan. Hij rende naar hanna toe, en voelde aan haar pols. Niks .. geen reactie meer. Hij had zin om te schreeuwen, zichzelf hetzelfde aan te doen .. Hij had niks gedaan. Net als bij zijn zusje. Hij had staan toekijken.. Maar er kwam geen geluid uit hem. Hij keek verward naar Hanna's dode lichaam, die hij in zijn armen had genomen. Hij had opeens spijt van alles wat hij tegen haar had gezegd .. maar nu was het te laat.
Hanna was dood.
Toen Danny eindelijk weer een beetje terugkeerde in zijn eigen lichaam, tilde hij Hanna op, en liet zijn tranen stromen. Het werd hem allemaal te veel. Hij huilde niet zozeer om wat er net gebeurd was, als wel om het feit dat hij niks had gedaan. En aan de gedachte aan Voldemort. Zijn zusje.. Hij struikelde telkens bijna, maar hield Hanna goed in zijn armen. Hij kwam half struikelend, doodmoe op het schoolterrein. 'Death Eateeeeeeeers!', schreeuwde hij over het terrein met stokkende stem. 'Deat eaters..', kwam er zachtjes uit, hij legde Hanna voor zich neer en zakte op zijn knieën.
Soortgelijke onderwerpen
» ROMANA aka Hanna
» Hanna-May Johnson
» Danny is de naam
» DANNY LEES JE MAIL FF
» Ontmoeting van 'Hannah Albedil' en Danny
» Hanna-May Johnson
» Danny is de naam
» DANNY LEES JE MAIL FF
» Ontmoeting van 'Hannah Albedil' en Danny