De eerste dag van het nieuwe schooljaar
+9
Callum
Elysia
Hermione Granger
Julie
Danny
Draco
Hanna
Ron Weasley
Melaine
13 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: De eerste dag van het nieuwe schooljaar
Hanna wachtte tot ze weg zouden mogen gaan, dan kon ze naar het bos. Ze hield van het bos, behalve dan van de reusachtige spinnen die je tegen kon komen. Ze vond spinnen niet erg, maar ze mochten niet groter zijn dan haar hand.
Hanna- Aantal berichten : 358
Registratiedatum : 27-05-09
De heerlijke geur van vlees en al die andere lekkernijnen drongen zijn neusgaten binnen. Hij had maar wat graag naar de tafels toe gerent en gaan schooien alsof zijn leven er van afhing. Maar helaas, dat was hem verboden. En hij moest zich strikt aan de regels houden, anders kon hij oprotten. En dat was iets wat hij niet wilde. Hij zou never en nooit zonder zweinstein(zo heet het toch?) kunnen. Het was zijn plekje. Hij zuchtte en krabde even uit verveling aan zijn oor. Niemand kwam op hem aflopen. Misschien begon hij ook wel te oud en te saai voor hen te worden.
Pluisje- Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 28-05-09
Julie had haar bord leeggegeten en nog een dessert genomen. Uitgeput leunde ze tegen een vriendin aan. "Oke, nu wil ik naa rbed." Grinnikte ze.
Julie- Aantal berichten : 82
-piep-
Laatst aangepast door Hanna op do mei 28, 2009 1:07 pm; in totaal 1 keer bewerkt
"Doei," zei Melaine schor en ze stond op. Ze bekeek de zaal nog even en verliet toen de zaal. Ze zou even liggen in het gras en de mensen bekijken die langs zouden lopen.
Melaine- Admin
- Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 26-05-09
Leeftijd : 32
Elysia schoof haar bord weg nadat ze klaar was en stond op. Kort knikte ze naar Callum, waarna ze opstond en richting Pluisje liep. Hij zat nu wel lang genoeg alleen vond ze. 'Pluisje!' zei ze blij, waarna ze hem gelijk aaide. Niet over zijn hooofd, hoofden, want daar kwam ze niet bij. Maar wel gewoon bij zijn buik JEWEETWEL :S
((sorreh romana, ik las het niet van jou en je stond toch niet bij kurenzy!)
((sorreh romana, ik las het niet van jou en je stond toch niet bij kurenzy!)
Danny zuchte. Alle leuke mensen waren afgestudeerd, en hij was hier een beetje alleen achtergebleven. Hij ging altijd om met ouderjaars. Hij liep naar buiten, de frisse lucht in.
Danny- Aantal berichten : 227
(( ik bewerk het wel ))
Hanna stond op en liep naar buiten. Ze keek nog even om naar Pluisje, die ze met een glimlachje begroette. Door het achterom kijken liep ze tegen een jongen op. ( Danny ) Ze gaf hem een dodelijke blik en liep daarna rustig sjokkend verder.
Danny draaide zich om, en wilde sorry zeggen tot hij haar blik zag. Hmmf, dan niet. Hij liep verder naar buiten, keek nog eens naar het meisje, en wist er met moeite een glimlach van af te brengen.
(hallo, ik ben vet confused. ik had oplossing voor alle twee maarja!!!)
Voor dat hij het in de gaten had stond Elysia bij hem en tot zijn grote genot aaide ze hem.
'Elysia! Lekker gegeten?' (AHAHHAH HET IS ZO DOM OM MET EEN HOND TE PRATEN.) 'Heb je niet wat voor mij meegenomen?' Hij keek haar zogenaamd heel verdrietig aan en voor het effect piepte hij nog even heel zachtjes.
Daarna keek hij naar Hannah en hij kwispelde als ook een soort begroeting!
Voor dat hij het in de gaten had stond Elysia bij hem en tot zijn grote genot aaide ze hem.
'Elysia! Lekker gegeten?' (AHAHHAH HET IS ZO DOM OM MET EEN HOND TE PRATEN.) 'Heb je niet wat voor mij meegenomen?' Hij keek haar zogenaamd heel verdrietig aan en voor het effect piepte hij nog even heel zachtjes.
Daarna keek hij naar Hannah en hij kwispelde als ook een soort begroeting!
Moridin verveelde zich suf. Hij zag geen leuke mensen aan de tafel zitten en hij had geen honger. Hij keek naar andere afdelingtafels. Die zagen er veel gezelliger uit. Hij zuchtte diep, waarom was hij hierbij ingedeeld?
Moridin- Aantal berichten : 27
Hanna voelde even de ogen in haar rug prikken, waarna ze zich verplaatste naar het bos.
Draco stond op, en verliet de zaal. Korzel en kwast kwamen vlak achter hem aan.
Draco- Aantal berichten : 276
Danny kuchte even, en opende zijn mond om iets te zeggen, maar deed het niet. Na een twijfelen, toch maar wel. 'Ga je het bos in?', vroeg hij aan het meisje die net tegen hem op liep.
'Err, nee,' zei Elysia met een schuldig gezicht. 'Wacht hoor!' Gelijk liep ze terug naar de tafel, pakte ze een bord en schoof het vol met eten. Een paar rare blikken volgden maar ze trok zich er vrij weinig van aan. Daarna liep ze terug naar Pluisje en zette het voor hem neer. 'Meer kon er niet op,' grinnikte ze
Hanna draaide zich om en keek de jongen aan. 'Ja.' zei ze kil. Wat moet hij nou weer?
Hij keek haar tevreden aan en keek even snel in de ooghoeken naar de leraren. Maar die hadden niks in de gaten. Hij gaf Elysia een grote slik over haar gezicht met de tong van zijn middelste hoofd. (AHAHAHHAHAA) Daarna begon hij als een dolle hond te eten en voordat je het woord 'abracadabra' kon uitspreken, was het bordje volledig leeg.
Oke, en nu? 'Mmm.. oke.' Hij keek om zich heen, niet wetend wat hij moest zeggen. Denk, denk.. 'Ehh.. Ga je euh, daar vaak heen?' God, wat een vraag.
Hanna stapte naar hem toe. 'Zeg, wat ben je nieuwsgierig?' zei ze terwijl haar ogen kil stonden, nietszeggend.
'Mmmh, ik verveel me en dan ga ik domme dingen vragen.' Hij keek even in haar ogen, heel even maar.. een seconde, of 2. Het was net of alle Zwadderaars dezelfde, kille blik in hun ogen hadden.
'Ga dan gezellig je mede-Huffelpuffers irriteren.' zei ze terwijl ze weg liep. Halverwege draaide ze zich even om. 'En ja, ik kom vaak in het bos.' Na dat ze dat zei, liep ze meteen weer door.
'Joepie.' Als zij zo begonnen, dan hij ook. Hij liep een andere richting op en struinde over het schoolterrein. Hij had flink zin om te schelden op iets of iemand. Dat eeuwige gehaat tussen die afdelingen.. Hmmpf.
Harry zit aan tafel bij zijn beste vrienden Ron en Hermelien. Dromerig staart hij naar het betoverde plafond met zijn gedachte heel erg anders..
Harry Potter- Aantal berichten : 135
Leeftijd : 30
Hermelien at.
Hermione Granger- Aantal berichten : 39
Leeftijd : 29
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 4 van 4
Permissies van dit forum: