Everything is about to change..
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De uilenvleugel

+3
Draco
Danny
Hanna
7 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

De uilenvleugel - Pagina 2 Empty Re: De uilenvleugel

Bericht  Hanna za mei 30, 2009 9:38 am

(( yay Danny is already gone ))

Hanna wist de spreuk om van gedaante te wisselen. Ze had eens goed rond gekeken welke Huffelpuffer ze precies zal doen, en ze was uitgekomen op Hannah Albedil. Met de spreuk veranderde Hanna in Albedil. Ze schreef een briefje met daarop: 'Beste Danny. Ik weet dat we weinig contact hebben, ookal zitten we in dezelfde afdeling, maar iets aan jou deed me blozen. Ik zou je graag om 19.00 zien in het bos, bij de grote holle boom.' Ze keek rond bij de uilen en zag uiteindelijk de uil van Albedil. Ze bond het briefje om de poot en stuurde hem naar Danny. Daarna ging ze tevreden terug naar beneden, de afspraak was over 10 minuten, dus ging ze alvast richting het bos.
Hanna
Hanna

Aantal berichten : 358
Registratiedatum : 27-05-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Danny za mei 30, 2009 9:44 am

(ja euh hij is ergens anders maar maakt niet uit =D)

Danny las het briefje. Juist. Als ik nou wist van wie hij was... Ach, ik kan best even gaan kijken... Als het die nerd van die Hannah Albedil (goh, toevallig) is, dan zeg ik haar gewoon meteen dat ik haar niet moet, en dat ik haar heb zien staren naar me, laatst. Hij stond op en liep naar de holle boom.
Danny
Danny

Aantal berichten : 227
Registratiedatum : 28-05-09

Bericht  Melaine za mei 30, 2009 9:47 am

((wel grappig dat ik nog steeds daar sta XDD))
Melaine
Melaine
Admin

Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 26-05-09
Leeftijd : 32

Bericht  Hanna za mei 30, 2009 9:49 am

(( dan weet Melaine het en heeft Hanna haar plannetje uitgelegd aan Melaine ^^ ))
Hanna
Hanna

Bericht  Melaine za mei 30, 2009 9:50 am

((oke XD))

Melaine ,die alles zo snel had zien gebeuren, de uitleg had gekregen van Hanna, grijnsde breed. Het was zo grappig als mensen zulke plannetjes gingen uithalen. Nu stuurde zijzelf de brief terug naar haar vader.
Melaine
Melaine
Admin

Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 26-05-09
Leeftijd : 32

Bericht  Danny za mei 30, 2009 11:27 am

Danny was vanuit het bos meteen naar de leerlingenkamer gegaan, had een briefje geschreven en was naar de uilenkerker gegaan. Hij had een briefje geschreven aan Hanna. 'Hoi, Hanna. Ik ben te ver gegaan met dat zing- gedoe. Dit zal wel weer enorm gay klinken? Maarja, ik zou (tot op bepaalde hoogte) wel iets 'terug' willen doen. Als je zelf met een voorstel komt? En nee, ik ga niet de rest van het jaar jouw sloofje zijn. Ik heb ook een vraag voor jou, hoe wist je dat van mijn zusje? Danny.
Hij bond het briefje aan de poot van zijn uil, en liet hem naar Hanna vliegen.
Danny
Danny

Bericht  Hanna za mei 30, 2009 11:41 am

Hanna kwam de uilenvleugel in, (( danny was alweer weg )) en keek of er al post terug was van haar moeder. Precies op dat moment kwam er een uil aanvliegen in de verte. Ze zag dat het niet haar uil was, maar toch landde hij op haar schouder. Ze zuchtte en pakte het briefje van de poot. Ze las het en zuchtte diep. Hij geeft dus niet zomaar op. Hanna pakte een pen en schreef onder de tekst van hetzelfde briefje alleen maar: RETOUR. Daarna bond ze het briefje weer om de poot en stuurde ze hem terug naar Danny. Hanna bleef wachten in de uilenvleugel op de uil van haar moeder.
Hanna
Hanna

Bericht  Danny za mei 30, 2009 11:43 am

(danny is ergens anders. ;D)

Danny's uil kwam tikte op de ruit, en Danny opende het raam en liet haar binnen. Hij las het 'retour' en zuchtte. Hij plofte neer in en stoel, en staarde naar haar handschrift. Het deed hem ergens aan denken, iets wat hij eerder gezien had..
Danny
Danny

Bericht  Draco zo mei 31, 2009 2:48 am

Draco liep de uilenvleugel binnen. Laatst had hij een brief gekregen over de informatie van de ontsnapte dooddoeners. Hij had een heel bestand terug gekregen, tijdens de ochtendpost. Het was een boek, vol informatie. Het zou ooit nog van pas kunnenkomen. Het lag nu goed verstopt op de jongens slaapzaal. Misschien moest hij dat boek bij de toverdrank verstoppen. Ja, dat zou hij straks gaan doen. Nu eerst een briefje schrijven.
Hallo Vader,
ik schrijf u met een belangerijke reden, gelieve zo snel mogelijk antwoorden.
Ik vroeg me af of u misschien iets wist van Carlisle Malfoy? Zijn naam stond geschreven in een van de boeken. Het boek is uit 1674, maar ik weet niet wanneer Carlisle Malfoy zijn naam er bij geschreven heeft.
Ook vroeg ik me af of u wat wist van de Adamas?
Groeten,Draco.
Draco
Draco

Aantal berichten : 276

Bericht  Ron Weasley zo mei 31, 2009 2:52 am

Ron kwam half uitgeput aangehold op de punten van zijn schoenen, hij bleef rustig kijken wat Draco aan het doen was. Schrijft hij nou een briefje? Ron kwam voorzichtig wat dichterbij en probeerde te lezen wat op het briefje stond, hij hield zijn toverstok al gereed voor het geval Draco zich ineens zou omdraaien.
Ron Weasley
Ron Weasley

Aantal berichten : 186

Bericht  Draco zo mei 31, 2009 2:57 am

Draco sloeg het briefje dubbel en stond op. Hij keek even om en Weasley stond achter zich."Oh men, ben je een Hanna wannebe?" Hij zuchte en knoopte het briefje om de poot van een kleine onopvallende uil. Die vloog direct weg.
Draco
Draco

Bericht  Ron Weasley zo mei 31, 2009 2:59 am

Ron slikte en hield zijn toverstok op hem gericht. 'V-vertel me NU wat je van plan bent Malfoy' Rond hield zijn adem even in en keek naar de uil die zojuist weg was gevlogen. 'I-ik kom er toch wel achter hoor, maar je maar geen zorgen' Ron maakte een moeilijk gebaar met zijn toverstok en liet hem toen zakken.
Ron Weasley
Ron Weasley

Bericht  Draco zo mei 31, 2009 3:01 am

Draco begon hard te lachen."Iets meer zekerheid in je stem, Weasley. Je bent niet geloofwaardig." Draco glimlachte en liep langs hem heen. Hij had zin om Ron te vervloeken, nu er toch niemand was. Zou hij...? Een duel, 1 op 1?
Draco
Draco

Bericht  Matt zo mei 31, 2009 3:02 am

Een beetje duizelig van de vorige avond liep Matt de uilenvleugel in. Hij keek rond en zag Ron, met Draco. Hij probeerde geen aandacht aan ze te besteden om naar boven te lopen, want hier was zijn eigen uil niet te zien. Ron leek nogal aanstalten te maken om Draco aan te gaan vallen dus stapte hij flink door. Hij bleef op de tweede verdieping staan om te luisteren wat er werd gezegd, terwijl hij rondkeek op zoek naar zijn eigen uil.
Matt
Matt

Aantal berichten : 91

Bericht  Ron Weasley zo mei 31, 2009 3:02 am

Ron trok aan Malfoy's gewaad. 'Je denkt zeker dat ik daar te dom voor ben he?' Ron had nog steeds zijn gewaad in zijn vuist vast. 'Maar wacht maar' Ron trok Malfoy naar achter en liep langs hem heen.

((ennugaatiktotvanavond))
Ron Weasley
Ron Weasley

Bericht  Draco zo mei 31, 2009 3:05 am

Draco glimlachte. Ron had lef. Hij zou hem niet vervloeken. Vandaag niet, tenminste. Hij zag Matt aankomen.
Draco
Draco

Bericht  Matt zo mei 31, 2009 3:11 am

Matt liep nog een verdieping omhoog, hier was James ook niet te zien. Nu lette hij ook niet op, wie er allemaal in de uilenvleugel waren. Hij bleef lopen tot hij helemaal boven was, en zag James zitten in één van de hoogste raampjes. "Jeetje zeg, moet je het me zo moeilijk maken?" vroeg hij grijnzend. Hij stak zijn arm uit, waarna James er een aantal seconden later op neerstreek. "Dit moet naar huis" zei hij zachtjes, terwijl hij de brief die hij had meegenomen in een envelopje aan zijn poot bevestigde. "Succes", en met die woorden stak hij zijn arm uit en James vloog op, de vleugel uit.
Matt
Matt

Aantal berichten : 91

Bericht  Hanna zo mei 31, 2009 6:17 am

Hanna liep met barstende koppijn de uilenvleugel in en keek uit naar de uil van haar moeder. Al 2 dagen wachtte ze op antwoord van haar ouders, die eigenlijk nooit snel waren met post. Altijd maar druk, druk en druk. Ze zag een jongen met blond haar staan, die duidelijk een Griffoendor leerling was. Ze zei niks tegen hem, ze keek hem niet eens aan. Heel in de verte zag ze een uil, eindelijk die van haar moeder. He he, het zal eens tijd worden. De uil landde op haar arm, en Hanna haalde de brief van de poot af.
Hanna
Hanna

Bericht  Hanna zo mei 31, 2009 1:36 pm

(( new new new ))

In plaats van naar de meisjes slaapzaal ging Hanna naar de uilenvleugel. Ze wilde een brief schrijven naar die vreselijke Danny. Ookal was hij nog zo vreselijk, ze wilde hem vragen over gisteren, over waarom hij gisteren zo goed over haar praatte toen ze nog Hannah Albedil was. Ze pakte papier en een veer met inkt, waarop ze schreef: 'Danny, ik wil met je praten, geen moordacties of iets, gewoon normaal praten. Ik heb vragen, die ik graag beantwoord wil hebben. 22.00 in het bos, zelfde plek als gisteren.' ze bond de brief om de poot van Namae en liet hem wegvliegen, richting Danny.
Hanna
Hanna

Bericht  Danny zo mei 31, 2009 1:37 pm

(o_o)
Danny
Danny

Bericht  Draco zo mei 31, 2009 1:38 pm

Draco liep de uilenvleugel in, verwachtend dat zijn brief er zou zijn. Hij zag Hanna, en lachte haar uit. Daarna zocht hij met zijn ogen zijn uiltje. Hij haalde zijn neus op, en keek rond.
Draco
Draco

Bericht  Hanna zo mei 31, 2009 1:39 pm

(( she's already gone ))
Hanna
Hanna

Bericht  Draco zo mei 31, 2009 1:41 pm

(dat staat er niet bij, kon ik niet weten)
Draco
Draco

Bericht  Danny zo mei 31, 2009 1:45 pm

(hier komt hanna's uil weer, met op het briefje alleen retour, maar hij gaat wel, en hoopt dat ze dat begreep. XD)
Danny
Danny

Bericht  Hanna zo mei 31, 2009 1:45 pm

(( Hanna leest het gewoon niet en gaat gewoon Very Happy ))
Hanna
Hanna

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

Permissies van dit forum: