mijn tong is geelig???
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
mijn tong is geelig???
is dat normaal? en dat is al zo sinds eergisteren en ik begin verkouden te worden! D:
EN NEE HET IS NIET IETS WAK HEB GEGETEN!
EN NEE HET IS NIET IETS WAK HEB GEGETEN!
Callum- Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 27-05-09
Re: mijn tong is geelig???
Sorry, ik was het.
Harry Potter- Aantal berichten : 135
Leeftijd : 30
iel dan heb je zo'n gare ziekte, gelentong ziekte ofzo nee i kweet niet hoe het heet =[
Melaine- Admin
- Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 26-05-09
Leeftijd : 32
Ik had dat omdat ik rook maar dan moet je gewoon je tong poetsen met zo'n speciale tandenborstel dan issie weer rood/roze
Hanna- Aantal berichten : 358
roken is vies en dom.Hanna schreef:Ik had dat omdat ik rook maar dan moet je gewoon je tong poetsen met zo'n speciale tandenborstel dan issie weer rood/roze
Melaine- Admin
Melaine schreef:roken is vies en dom.Hanna schreef:Ik had dat omdat ik rook maar dan moet je gewoon je tong poetsen met zo'n speciale tandenborstel dan issie weer rood/roze
Ik ben ook vies en dom.
tis dat je het zelf zegt.Hanna schreef:Melaine schreef:roken is vies en dom.Hanna schreef:Ik had dat omdat ik rook maar dan moet je gewoon je tong poetsen met zo'n speciale tandenborstel dan issie weer rood/roze
Ik ben ook vies en dom.
Melaine- Admin
Ik heb veel zelf inzicht.Melaine schreef:tis dat je het zelf zegt.Hanna schreef:Melaine schreef:roken is vies en dom.Hanna schreef:Ik had dat omdat ik rook maar dan moet je gewoon je tong poetsen met zo'n speciale tandenborstel dan issie weer rood/roze
Ik ben ook vies en dom.
nou ik rook dus niet, en ik heb mijn tanden sinds eergisteren al meer dan 11 keer gepoetst en het is nog geelig! :\
Callum schreef:nou ik rook dus niet, en ik heb mijn tanden sinds eergisteren al meer dan 11 keer gepoetst en het is nog geelig! :\
Je moet je tanden dan ook niet poetsen maar je tong, ei.
Hanna schreef:Callum schreef:nou ik rook dus niet, en ik heb mijn tanden sinds eergisteren al meer dan 11 keer gepoetst en het is nog geelig! :\
Je moet je tanden dan ook niet poetsen maar je tong, ei.
[quote="Hanna"][quote="Callum"]nou ik rook dus niet, en ik heb mijn tanden sinds eergisteren al meer dan 11 keer gepoetst en het is nog geelig! :\[/quote]
Je moet je tanden dan ook niet poetsen maar je tong, ei.[/quote]
ja! dat had ik ook gedaan! D: duhhhhhhhhhhhhh
Je moet je tanden dan ook niet poetsen maar je tong, ei.[/quote]
ja! dat had ik ook gedaan! D: duhhhhhhhhhhhhh
nu stink je dus vet erg uit je mond.
Maar met alleen je tongschrapen gaat het niet weg, want die bacteriën blijven zitten en alleen de slijmlaag gaat weg XD
Maar met alleen je tongschrapen gaat het niet weg, want die bacteriën blijven zitten en alleen de slijmlaag gaat weg XD
Melaine- Admin
ja, ik poets de hele tijd mijn tanden en tong omdat ik ook voel dat ik een sitnkende adem hem en daar kan ik serieus echt niet tegen.
oh look .. found it!
A yellow tongue is caused by enlargement of the tiny projections (papillae) on the surface of the tongue, which can occur in otherwise healthy people. The yellow color typically results from the production of pigments (porphyrins) made by certain types of bacteria in the mouth. Occasionally, these pigments may also have a brown or black appearance.
A yellow tongue usually is a temporary, harmless problem. Many things can cause enlargement of the papillae, including smoking, mild dehydration, fever or mouth breathing such as due to nasal congestion.
If the discoloration bothers you, try gently brushing your tongue with a solution that is 1 part hydrogen peroxide and 5 parts water. Rinse your mouth with water afterward. Quitting smoking and increasing fiber in your diet may also help.
oh look .. found it!
A yellow tongue is caused by enlargement of the tiny projections (papillae) on the surface of the tongue, which can occur in otherwise healthy people. The yellow color typically results from the production of pigments (porphyrins) made by certain types of bacteria in the mouth. Occasionally, these pigments may also have a brown or black appearance.
A yellow tongue usually is a temporary, harmless problem. Many things can cause enlargement of the papillae, including smoking, mild dehydration, fever or mouth breathing such as due to nasal congestion.
If the discoloration bothers you, try gently brushing your tongue with a solution that is 1 part hydrogen peroxide and 5 parts water. Rinse your mouth with water afterward. Quitting smoking and increasing fiber in your diet may also help.
kan ook zijn dat je lever klachten hebt/
Melaine- Admin
ik weet niet, en bah vieze smaak in mijn mond joh R___R ik ga weer ff tanden poetsen omdat ik het echt kut vind, zo'n smaak in mijn mond en het gevoel dat ik een stinkende adem heb.
Succes.Callum schreef:ik weet niet, en bah vieze smaak in mijn mond joh R___R ik ga weer ff tanden poetsen omdat ik het echt kut vind, zo'n smaak in mijn mond en het gevoel dat ik een stinkende adem heb.
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: