De uitleg van mijn eh, niet zo leuke begin :D
+7
Hanna
Melaine
Ron Weasley
Draco
Elysia
Callum
Sheril
11 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
De uitleg van mijn eh, niet zo leuke begin :D
Nou, zoals de meesten van jullie wel weten, haat ik regels die nergens op slaan. Bijvoorbeeld, who the fack kan het nou schelen ofdat er meer zwads zijn dan grifs en ravs en hufs enzo. Daarnaast vind ik dat ik een hoofdletter verdien, aangezien ik een persoon ben en Yvet mijn naam is en dus met een hoofdletter geschreven moet worden. En toen kwamen er twee dingen door elkaar en ik hoef helemaal niet Te achter mijn naam te hebben Imke, en dat heb ik ook helemaal nooit gezegd. En voor de rest heb ik niet veel meer te zeggen denk ik.
Sheril- Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 28-05-09
Re: De uitleg van mijn eh, niet zo leuke begin :D
wat een drama om je naam hahaahahahahahahaha.
en ja het boeit wel als er veel meer zwads zijn dan grifs .. anders heb je 10 zwads en 2 grifs? think!!!!
en ja het boeit wel als er veel meer zwads zijn dan grifs .. anders heb je 10 zwads en 2 grifs? think!!!!
Callum- Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 27-05-09
Dat kan mij schelen omdat ik er een hekel aan heb als iedereen in dezelfde afdeling zit and so does Imke. En aangezien dit ons rpg is was dat een van de regels. Vraag beantwoord.
Draco- Aantal berichten : 276
Ok, I DEFINITELY don't like you either. Ik zie gewoon het probleem niet wat betreft wie in welke afdeling zit.
Draco schreef:o
AHHAHAHAHAHA
Ron Weasley- Aantal berichten : 186
omdat als er teveel van de andere is er geen evenwicht is. DAAROM is het een probleem. En als je daar niet tegen kan, doe je toch gewoon niet mee?Sheril schreef:Ok, I DEFINITELY don't like you either. Ik zie gewoon het probleem niet wat betreft wie in welke afdeling zit.
Melaine- Admin
- Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 26-05-09
Leeftijd : 32
Waarom he, waarom krijg ik altijd naar me toe dat ik nooit open sta voor de meningen van anderen...
En daarnaast, who cares about evenwicht. Zolang het maar leuk is toch?
Laatst aangepast door Sheril op vr mei 29, 2009 11:03 am; in totaal 1 keer bewerkt
Sheril schreef:Ok, I DEFINITELY don't like you either. Ik zie gewoon het probleem niet wat betreft wie in welke afdeling zit.
Ik zie ook het probleem niet in yvet zonder hoofdletter typen. Als iemand mijn naam zonder hoofdletter typ flip ik er toch ook niet om? Ik weet niet of je het tegen mij had, maar het is nogal zwak te zeggen dat je me niet mag als ik nog maar 1 zin gezegd heb :3. Don't care anyway.
Nu is het wel mogelijk een Zwadderaar te zijn, so problem solved in my opinion?
Hanna- Aantal berichten : 358
Eerste ingeving is bij mij meestal de beste, en ik had een ingeving dat ik jou niet mocht. En ik maakte NERGENS een drama van, dat deden jullie. Ik ging er alleen maar op in.
@Hanna, je weet waarschijnlijk wel wat ik nu ga zeggen, aangezien ik nogal voorspelbaar begin te worden.
@Hanna, je weet waarschijnlijk wel wat ik nu ga zeggen, aangezien ik nogal voorspelbaar begin te worden.
.. waarom zie je 't niet yvette? het zou niet LEUK zijn voor PERSONEN om veel zwadderaars te hebben en dan maar 2 huffels? dus dat ''zolang het leuk blijft'' klopt niet omdat het niet leuk is voor de huffels als hun maar met z'n tweeën zijn.
Misschien moet je daar toch maar eens mee ophouden dan :]. Ik heb niks gezegd in het andere topic en hier zeg ik iets wat anders is dan jouw mening dus mag je me niet? That's pathetic.
Maar voor mij is het niet leuk als ik niet gewoon mag doen wat ik het liefste doe, en dat ik vooral overal tegenin gaan en dingen precies zo doen als ik het wil.
@,, Het gaat mij om de hooghartige ondertoon. "Vraag beantwoord." Ik stelde geen vraag. De manier waarop dat mij het idee geeft dat je denkt dat je beter bent dan ik, alleen maar om het feit dat jij mensen achter je hebt en ik niet, waardoor jij denkt dat je alles kan maken. En nee, dat hoef je zelf niet in de gaten te hebben, dat doe je onderbewust. Ghegheghe, ik heb te lang gsm gedaan, daar zag je dit ook de hele tijd gebeuren.
@,, Het gaat mij om de hooghartige ondertoon. "Vraag beantwoord." Ik stelde geen vraag. De manier waarop dat mij het idee geeft dat je denkt dat je beter bent dan ik, alleen maar om het feit dat jij mensen achter je hebt en ik niet, waardoor jij denkt dat je alles kan maken. En nee, dat hoef je zelf niet in de gaten te hebben, dat doe je onderbewust. Ghegheghe, ik heb te lang gsm gedaan, daar zag je dit ook de hele tijd gebeuren.
Laatst aangepast door Sheril op vr mei 29, 2009 11:13 am; in totaal 1 keer bewerkt
Omdat wij er evenwicxht in willen?Sheril schreef:Waarom he, waarom krijg ik altijd naar me toe dat ik nooit open sta voor de meningen van anderen...
Melaine- Admin
- Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 26-05-09
Leeftijd : 32
O___O Doe normaal joh, het is een rpg voor meerdere personen dus denk niet alleen aan jezelf Yvette.
Doe je nog mee of kom je hier alleen de sfeer verpesten ?
Julie- Aantal berichten : 82
Ik kom een uitleg geven en reageren op de reacties om 'everything clear' te bereiken. C'est tout.
Okay, everything 'clear' bereikt .. fijn dat je onze sfeer wilt opwekken .. hartstikke aardig van je.
Als er ook maar iemand op dit rpg zit die zichzelf beter vindt dan anderen dan ben jij het wel Yvet, dat heb je laten merken :].
Ik ben beter dan de rest, dat weet iedereen.
AAAAAAAAAAH WILL THIS NEVER END OR SOMETHING?
Hanna- Aantal berichten : 358
Elysia schreef:Als er ook maar iemand op dit rpg zit die zichzelf beter vindt dan anderen dan ben jij het wel Yvet, dat heb je laten merken :].
Daar kan ik niet tegen :'D
Julie- Aantal berichten : 82
Elysia schreef:Als er ook maar iemand op dit rpg zit die zichzelf beter vindt dan anderen dan ben jij het wel Yvet, dat heb je laten merken :].
Maar goed, ik val dan ook onder de catagorie 'arrogant, egoïstisch en ondankbaar", dat heb ik vandaag op school nog te horen gekregen.
@,, ik wil jullie sfeer helemaal niet opwekken, dat moeten jullie zelf maar doen.
Sheril schreef:Elysia schreef:Als er ook maar iemand op dit rpg zit die zichzelf beter vindt dan anderen dan ben jij het wel Yvet, dat heb je laten merken :].
Maar goed, ik val dan ook onder de catagorie 'arrogant, egoïstisch en ondankbaar", dat heb ik vandaag op school nog te horen gekregen.
@,, ik wil jullie sfeer helemaal niet opwekken, dat moeten jullie zelf maar doen.
Zou je daar dan niet iets aan doen? Want, als ik me niet vergis, zijn 'arrogant, egoïstisch en ondankbaar' negatieve eigenschappen, die mensen niet echt waarderen!
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: