De uitleg van mijn eh, niet zo leuke begin :D
+7
Hanna
Melaine
Ron Weasley
Draco
Elysia
Callum
Sheril
11 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: De uitleg van mijn eh, niet zo leuke begin :D
Sheril schreef:Elysia schreef:Als er ook maar iemand op dit rpg zit die zichzelf beter vindt dan anderen dan ben jij het wel Yvet, dat heb je laten merken :].
Maar goed, ik val dan ook onder de catagorie 'arrogant, egoïstisch en ondankbaar", dat heb ik vandaag op school nog te horen gekregen.
@,, ik wil jullie sfeer helemaal niet opwekken, dat moeten jullie zelf maar doen.
Vind je dat opwindend om te horen ofzo ?
Julie- Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 27-05-09
Kom op, waar maken jullie ruzie om zeg. Die regels zijn er nu eenmaal en zullen zo blijven. En wat boeit het of een naam met wel of geen hoofdletter word gescreven. Ja sorry hoor maar nu vind ik jullie (niet iedereen) net op een stel kinderachtige kleuters lijken. :3
Harry Potter- Aantal berichten : 135
Leeftijd : 30
What makes you think so?
Maar goed, ik heb mijn mening laten horen, jullie staan er overduidelijk niet voor open, en dus sta ik niet voor jullie mening open (stond ik toch al niet, maar dat boeit niet). Eind goed al goed.
Maar goed, ik heb mijn mening laten horen, jullie staan er overduidelijk niet voor open, en dus sta ik niet voor jullie mening open (stond ik toch al niet, maar dat boeit niet). Eind goed al goed.
Sheril- Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 28-05-09
Niet zo moeilijk doen mensen O_O
Hermione Granger- Aantal berichten : 39
Leeftijd : 29
Jij hebt ook een veel te groot ego...Sheril schreef:Elysia schreef:Als er ook maar iemand op dit rpg zit die zichzelf beter vindt dan anderen dan ben jij het wel Yvet, dat heb je laten merken :].
Maar goed, ik val dan ook onder de catagorie 'arrogant, egoïstisch en ondankbaar", dat heb ik vandaag op school nog te horen gekregen.
@,, ik wil jullie sfeer helemaal niet opwekken, dat moeten jullie zelf maar doen.
Melaine- Admin
- Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 26-05-09
Leeftijd : 32
Sheril schreef:Elysia schreef:Als er ook maar iemand op dit rpg zit die zichzelf beter vindt dan anderen dan ben jij het wel Yvet, dat heb je laten merken :].
Probably they're right at school.
Hanna- Aantal berichten : 358
Melaine schreef:Jij hebt ook een veel te groot ego...Sheril schreef:Elysia schreef:Als er ook maar iemand op dit rpg zit die zichzelf beter vindt dan anderen dan ben jij het wel Yvet, dat heb je laten merken :].
Ja en dat stoort
Julie- Aantal berichten : 82
The End.Julie schreef:Melaine schreef:Jij hebt ook een veel te groot ego...Sheril schreef:Elysia schreef:Als er ook maar iemand op dit rpg zit die zichzelf beter vindt dan anderen dan ben jij het wel Yvet, dat heb je laten merken :].
Ja en dat stoort
Harry Potter- Aantal berichten : 135
Leeftijd : 30
Sheril schreef:Eerste ingeving is bij mij meestal de beste, en ik had een ingeving dat ik jou niet mocht. En ik maakte NERGENS een drama van, dat deden jullie. Ik ging er alleen maar op in.
@Hanna, je weet waarschijnlijk wel wat ik nu ga zeggen, aangezien ik nogal voorspelbaar begin te worden.
Hmm je zegt dat je nergens een drama van maakt.
Maar waar denk je dat je nu mee bezig bent?
Je wilt gewoon aandacht. ~
Moridin- Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 28-05-09
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: