Leerlingenkamer
4 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Leerlingenkamer
De leerlingenkamer van Zwadderich bevindt zich in de kerkers, achter een geheime wand. Niemand behalve Zwadderaars weet waar deze leerlingenkamer is.
Toegang: Only Slytherin
Regels: /
Toegang: Only Slytherin
Regels: /
Laatst aangepast door Hanna op vr mei 29, 2009 7:07 am; in totaal 1 keer bewerkt
Hanna- Aantal berichten : 358
Registratiedatum : 27-05-09
Re: Leerlingenkamer
Draco liep door de kelders. Hij sloeg rechts af, hun zaal in. Hij stuurde Korzel en Kwast weg, die maar al te graag eten wouden gaan zoeken. Hij zuchte en plofte op de bank. Patty Park liep langs hem heen, en glimlachte. Draco groette haar terug.
Draco- Aantal berichten : 276
Hanna kwam aangelopen en zag Draco zitten. Ze glunderde. Ze had zin om iemand te irriteren, en dit keer was dat weer eens Draakje. 'Goedenmorgen lieve schattige Draak.' zei ze overdreven vriendelijk, maar wel met een verraderlijke grijns erbij.
"Hallo, allerliefste schat van een Hanna." antwoorde Draco, en hij grijnsde like the way Hanna did. Hij pakte de krant van tafel, en een grijns speelde om zijn gezicht."Dooddoeners ontsnapt, how lovely."
'Very lovely.' zei ze nu met een kil gezicht. Ze staarde naar de open haard, en daarna draaide ze in een onverwachte beweging ineens naar Draco, zonder iets te zeggen. Ze keek hem alleen maar doordringend aan.
Draco keek kalm terug."Lekker weer, hè?" Hij glimlachte breed naar haar, maar het zag er niet aardig uit."Hoe ziet jouw rooster er uit, liefje?" Draco hield hiervan. Spelletjes.
Hanna zei niks. Ze stond op en liep naar Draco. Ze haalde haar toverstok uit haar zak en hield hem dreigend tegen Draco's keel. 'Wat maakt jou ineens zo nieuwsgierig?' zei ze kil, maar fluisterend.
Draco lachte hatelijk."Goh, nooit geweten dat jij zo snel op je teentjes getrapt was - jij trekt erg snel je toverstaf, baby." Hij glimlachte terwijl hij het puntje van de staf met duim en wijsvinger pakte en aan de kant duwde."Misschien moet je jezelf leren beheersen."
'Of misschien moet Draco volgende keer zichzelf eens niet zijn.' zei ze terwijl ze de stok weer in haar zak stak en weer ging zitten.
"Vind je Draco irritant? Want dat zou ik echt heel, heel, héél erg vervelend vinden, schatje." Hij grimaste, en zette weer een normaal hoofd op. Hij streek even door zijn haren, en zag Patty Park opnieuw langskomen, deze keer met twee vriendinnen."Hi Draco," Patty glimlachte en zwaaide even. Daarna giechelde ze met haar twee volgers. Draco knikte haar toe, met een glimlachje.
'Heeft elke grafmongool soms 2 volgers?' vroeg ze terwijl ze eerst naar Patty en daarna naar Draco keek.
"Tututut, mondje dicht. Beter twee volgers dan zo kansloos alleen, als sommige hier." Hij keek naar Hanna, en glimlachte."Hoe gaat het met je relaties?" Hij grinnikte.
'Prima.' zei ze. 'Geen relatie is de beste relatie die er bestaat.' zei ze. Ze meende het ook trouwens.
"Makkelijk te zeggen voor iemand die nog nooit een relatie gehad heeft. Je mag best zeggen dat het pijn doet hoor, zo vriendloos en liefdeloos leven." Draco tuite zijn lippen."Je mag wel een kusje hoor, maar die bewaar ik liever voor leuke en mooi dames."
'Ik heb wel een keer een relatie gehad, meerdere keren zelfs. Maar dat gaat nogal vervelen, snap je?' Hanna keek hem aan en praatte verder. 'Maar om nou perse een vriendin te willen zoals jij, is ook nogal hopeloos.'
"Ik wist niet dat jij met blinde mensen aan het daten geslagen was." Draco glimlachte."Oh, ik ben niet hopeloos. Ik geniet van het leven zolang het nog kan, voordat ik lelijk en rimpelig word, zoals perkamentus."
'Toevallig waren ze niet blind, en een stuk knapper dan jij, wat trouwens ook niet moeilijk is.' zei ze. Ze was het wel gewend van Draco, dat hij zo irritant deed.
"Dat is inderdaad niet moeilijk, daar heb je gelijk in. Heel goed opgemerkt, liefste." hij bleef koosnaampjes gebruiken, ookal had Hanna dat allang opgegeven. Hij streek even door zijn haren.
'Ik ben wel slim.' zei ze. Daarna draaide ze zich om, ze moest nog wat dingen doen (( really don't know what but okay )). 'Dag lief Draakje van me.' ze deed er een handkusje en een overdreven knipoog bij en verdween daarna.
"Dag, schatje." Hij grijnsde en ging languit over de bank liggen. Hanna en hij waren een soort frenemies.
Melaine liep door de opening en was hanna net misgelopen. Wel zag ze draco lang uit op de bank liggen. Ze snoof met haar neus en stak die in de lucht. Ze wilde er in eerste instantie met een grote boog om heen lopen, maar zag toen haar vioolkoffer staan in de kamer. Met haar toverstok maakte ze het vuur van de kachel aan en ging ze ervoor zitten,in kleermakerszit, met haar vioolkoffer op haar benen.
Melaine- Admin
- Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 26-05-09
Leeftijd : 32
"Melaine, wat gezellig dat je er bij komt zitten." Draco klonk niet echt enthousiant, en hij ging weer rechtop zitten."Ga je spelen?" hij klonk nu geintresseerd
Melaine's hoofd draaide 'robotachtig' om en ze keek Draco aan. "Nee," zei ze, terwijl ze weer terug naar het vuur keek. "Dat is niet nodig, althans, nog niet."
Melaine- Admin
"Jammer. Ik had het graag gehoord," zei Draco langzaam. Hij mocht best aardig zijn tegen volbloed, en al helemaal als het zwadderaars waren. Hij zag een pakje op tafel staan."Is dit van jou?" Hij fronsde zijn voorhoofd toen hij al aan het lintje begon te frunniken.
(( is het van mij? XDD))
Melaine- Admin
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: