Leerlingenkamer
4 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Leerlingenkamer
"Ja, dat dacht ik inderdaad. Met dat stel hersens dat dat hoofdje van jou hoort op te vullen, ja. Komt het door mijn uitspraken? Dat je dacht van 'ik kan heus wel lol hebben, ik kan heus wel iets hebben met een jongen'? Triest, Hanna! Denk eens na! Eerst ga je je bezatten, waar sloeg dat op? Je zit verdomme op school."
Draco- Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 27-05-09
"Ja, dat dacht ik inderdaad. Met dat stel hersens dat dat hoofdje van jou hoort op te vullen, ja. Komt het door mijn uitspraken? Dat je dacht van 'ik kan heus wel lol hebben, ik kan heus wel iets hebben met een jongen'? Triest, Hanna! Denk eens na! Eerst ga je je bezatten, waar sloeg dat op? Je zit verdomme op school."
'Jij weet niet waarom ik behoefte had aan drank, godverdomme! En dat gaat je ook geen reet aan, maar ik weet wel dat ik het nooit, echt nooit, had gedaan in normale staat. En ja het was fout om dronken te worden, maar soms heb je daar behoefte aan als je problemen hebt die je even wil vergeten.'
Hanna- Aantal berichten : 358
((zie topic meidenslaapzaal??))
Melaine- Admin
- Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 26-05-09
Leeftijd : 32
((ook ik ben vergeten te reageren vanmiddag XDD))
Melaine- Admin
- Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 26-05-09
Leeftijd : 32
"een teken van zwakte, dus. Je geeft het toe. Zwakte behoort niet hier in Zwadderich thuis, misbaksel dat je bent. Moge u rotten in de hel." Hij stond op en beende de leerlingen kamer uit, waardoor hij in de kerkers terecht kwam.
Hanna stond op en verdween, ze had een afspraak in het bos met Danny.
(( ja daar was ze al maar hier lopen ze achter op de tijd ofzo XDD ))
(( ja daar was ze al maar hier lopen ze achter op de tijd ofzo XDD ))
Hanna- Aantal berichten : 358
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: