De badkamer
+6
Matt
Elysia
Draco
Julie
Ron Weasley
Hanna
10 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
De badkamer
Een grote badkamer, met schuim en alles. Alleen voor hogere jaars ( dacht ik zo ).
Toegang: hogere jaars dus
Regels: vrij
Toegang: hogere jaars dus
Regels: vrij
Hanna- Aantal berichten : 358
Registratiedatum : 27-05-09
Re: De badkamer
Hanna liep de badkamer in en trok haar bikini aan. Daarna stapte ze in het bad. Hmmm heerlijk.
((Aleen voor Ronald Bilius Weasley HAHAHHAH grapje.))
Ron Weasley- Aantal berichten : 186
(Die was toch alleen voor klassenoudsten enzo ? XD)
Julie- Aantal berichten : 82
(nou en ze weten het ww!)
Draco stapte de badkamer in, en floot een liedje tussen zijn tanden door. Hij deed zijn Groen met zilvere badjas uit en stond nu in zijn zwembroek, die tot zijn knieën kwam. Hij plofte in het water, en merkte toen Hanna op."hallo, schoonheid." hij grijnsde.
Draco stapte de badkamer in, en floot een liedje tussen zijn tanden door. Hij deed zijn Groen met zilvere badjas uit en stond nu in zijn zwembroek, die tot zijn knieën kwam. Hij plofte in het water, en merkte toen Hanna op."hallo, schoonheid." hij grijnsde.
Draco- Aantal berichten : 276
(( yeah whatever ))
Hanna keek geërgerd naar Draco. 'Denk je eindelijk eens van iemand af te zijn..' mompelde ze.
Hanna keek geërgerd naar Draco. 'Denk je eindelijk eens van iemand af te zijn..' mompelde ze.
Draco zwom naar haar toe en ging naast haar zitten. Hij zakte onderuit."Romantisch, hè, zo met z'n tweetjes? Eindelijk alleen." Draco grijnsde zijn lekkere arrogante grijns.
'Héél romantisch.' zei ze sarcastisch. Ze stond op in het bad en liep naar de andere kant van het bad. Ze had geen zin in Draco, zeker nu niet.
Draco grijnsde heel breed."Waarom ga je nu weg, liefste? Ik begrijp het niet. Wat heb ik fout gedaan?" Hij glimlachte naar haar, en zakte nog verder onderuit . Hij sloot zijn ogen en dacht aan de diamant.
'Kwal.' zei ze alleen maar. Ze ging met haar lichaam onder water, behalve met haar hoofd. Het schuin en het heerlijke water verminderde de irritatie die Draco opwekte.
"Pantoffelbeestje." Draco glimlachte."Hmm." Het beeld van de diamant schoot door zijn hoofd. Prachtig, met een waas die hem betoverde.
'Zeg Draak, wat moet je nou? Verspil je walgelijke tijd niet aan met mij in een badkamer zitten, maar ga achter een of ander wijf aan ofzo.' zei ze geïrriteerd. Ze wilde alleen zijn in de badkamer, of met iemand samen die géén Draco heette.
"Daar ben ik toch mee bezig, Hannibal. Of ben jij geen wijf?" Hij opende zijn ogen en wenkbrauwwiebelde. Zijn flirtende kant nam het over, terwijl zijn gedachtes zeiden dat hij het niet moest doen, al helemaal niet bij Hanna, die hem haatte om de een of andere reden die nooit duidelijk zal worden.
'Ik ben er wel een, maar niet in jouw definitie van 'wijf'.' zei ze. 'Meestal zoek jij het namelijk bij blonde wijven met tieten die ze op de grond vervoeren en een kont waar een helikopter op kan landen.'
"Hmm, nee joh. Die zijn niet mooi. Gewoon een lekkere zwadderaar is goed hoor - brains and good looks, that's hot! Zoals Paris hilton zou zeggen."
OKE MUWHAHAHAH dat zei hij dus niet echt.
"Hmm, nee joh. Denk je echt dat ik zo oppervlakkig ben? Je kent me dus niet zo goed." Hij glimlachte."Maar nu even serieus: wat is de reden dat je mij haat? Ik bedoel: wij verschillen vrijweinig van elkaar, en ik haat jou ook niet?"
OKE MUWHAHAHAH dat zei hij dus niet echt.
"Hmm, nee joh. Denk je echt dat ik zo oppervlakkig ben? Je kent me dus niet zo goed." Hij glimlachte."Maar nu even serieus: wat is de reden dat je mij haat? Ik bedoel: wij verschillen vrijweinig van elkaar, en ik haat jou ook niet?"
'Je bent een arrogante kwal, bent een flirt first class en je hebt iets om je heen wat mensen afschrikt. Behalve Korzel en Kwast tenminste.' zei ze serieus. Ze kwam weer boven en ging even op de badrand zitten.
"First class? Hmm, dat vat ik op als een compliment." Hij glimlachte even, en keek daarna weer serieus."Arrogant, iets dat mensen afschrikt.. het zelfde als jou dus, ja." hij knikte."Dus eigenlijk kun je me alleen haten omdat ik een 'Flirt first class' bent." Constateerd hij."Tenzij je een verschikkelijk hekel aan je zelf hebt, wat heel goed mogelijk is." Hij fronsde/fronste even.
'Hmm misschien haat ik je dan gewoon omdat ik je.. hoe zeg je dat lief.. niet zo aardig vind én omdat je een enorme flirt bent.' zei ze.
"Dat was inderdaad lief gebracht." Draco keek haar aan."Wat is er zo erg aan dat ik een enorme flirt ben?" Hij trok zijn wenkbrauw op, en dook even onder water. Hij kwam weer boven en schudde zijn haren uit."En waar merk je dat aan?"
'Dat is erg omdat het érg irritant is, hatelijk gewoon. En hoe ik dat merk? Aan je misselijke gedrag. Dráák.' zei ze terwijl ze opstond en even naar de spiegels liep. Haar uitgelopen mascara veegde ze voorzichtig weg, waarna ze weer terugkeerde naar het bad. Ze bleef wel even staan, wachtend op antwoord van Draco.
"Het is niet misselijk." bracht draco er tegen in."Het is flirten - weet je niet wat dat is? Een beetje plagen, maar je bent way to serious. Iets meer fun!"
Hanna stapte in het bad en ging naar Draco toe. Ze gaf hem -voor de grap- een kusje op zijn wang en streelde over zijn borstkas heen. 'Zo goed?' vroeg ze daarna weer op voor haar normale, dus kille toon.
Draco leek even verrast, maar herstelde zich snel weer."Prima, je leert het wel." hij grijnsde naar haar, en keek haar doordringend heen. Hij werd niet meer afgeleid door de kille ondertoon in haar stem, die hij nog maar amper hoorde.
'Wat fijn.' zei ze zuchtend. Ze liet zich weer zakken in het bad, een stukje van Draco verwijderd.
"Word je nu al weer afgeschrikt, meisje? Je bent binnen no time weer een meter van me vandaan." hij grijnsde uitdagend, en speelde met het water.
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 1 van 4
Permissies van dit forum: