De badkamer
+6
Matt
Elysia
Draco
Julie
Ron Weasley
Hanna
10 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: De badkamer
Matt zuchtte. Waarom ook niet? Hij liet Hanna voorzichtig weer zakken en zette haar neer op een punt wat wel in balans leek voor haar. Ze zag er namelijk uit alsof ze ieder moment om kon vallen. Hij nam plaats naast haar maar schoof zo onopvallend mogelijk wat schuim over haar heen om de vernedering aan haar te besparen. "Heel even dan" zei hij met een grijnsje.
Matt- Aantal berichten : 91
Registratiedatum : 28-05-09
'Je bent lief.' zei ze met een glimlach. Ze schoof naar Matt toe en ging tegen hem aan leunen met haar hoofd op zijn schouder. Alleen daardoor raakte Jan hem. (( XDDDD )) Hanna had het niet eens door, en al had ze dat wel, boeide het haar op dit moment niet, aangezien ze zo dronken was als een aap, ookal is een aap nooit dronken. Maar dat feitje zien we even over het hoofd. Met haar hand streelde ze zijn buik ondertussen.
(( hanna wordt handtastelijk als ze dronken is ahahahaha ))
(( hanna wordt handtastelijk als ze dronken is ahahahaha ))
Hanna- Aantal berichten : 358
Registratiedatum : 27-05-09
((STOEIPOES HAHAHAHA OMG AAN DAT WOORD MOEST IK DENKEN OKÉ STOMME SMNZL.))
Matt probeerde niet te bewegen terwijl Hanna ineens tegen hem aan ging zitten in haar dronkenschap. Hij durfde dat sowieso niet, waarschijnlijk was ze zo zat dat ze in het water zou vallen en zou verdrinken in het schuim met een big smile op haar hoofd. Hij kreeg kippenvel toen ze hem ineens over zijn buik begon te aaien en voelde om de één of andere reden toch een zekere aantrekkingskracht opzetten, maar probeerde die te verdringen. Misbruik maken van dronken meisjes, beter niet.
Matt probeerde niet te bewegen terwijl Hanna ineens tegen hem aan ging zitten in haar dronkenschap. Hij durfde dat sowieso niet, waarschijnlijk was ze zo zat dat ze in het water zou vallen en zou verdrinken in het schuim met een big smile op haar hoofd. Hij kreeg kippenvel toen ze hem ineens over zijn buik begon te aaien en voelde om de één of andere reden toch een zekere aantrekkingskracht opzetten, maar probeerde die te verdringen. Misbruik maken van dronken meisjes, beter niet.
Hanna bewoog haar hand steeds lager (( STOEIPOES )) tot ze bij de rand van de zwembroek was, waar ze gewoon ongestoord onderdoor ging.
(( haahhaha omg hanna gaat morgen spijt krijgen denk ik ahahahahahahahha als ze het zich herinnert XD ))
(( haahhaha omg hanna gaat morgen spijt krijgen denk ik ahahahahahahahha als ze het zich herinnert XD ))
((HAHAHAHAHAHAHAHA))
"Wowowowowowow" zei Matt verbaasd toen Hanna's handen ineens naar een heel privé plekje bewogen. Hij pakte haar armen vast en trok ze weer naar boven. "Stout meisje" zei hij droog. De tintelingen gingen door en zijn hart bonkte nogal hard, maar hij wist dat hij dit niet moest doen. Hij klopte Hanna even op haar schouder. "Doe maar even rustig" zei hij droog.
"Wowowowowowow" zei Matt verbaasd toen Hanna's handen ineens naar een heel privé plekje bewogen. Hij pakte haar armen vast en trok ze weer naar boven. "Stout meisje" zei hij droog. De tintelingen gingen door en zijn hart bonkte nogal hard, maar hij wist dat hij dit niet moest doen. Hij klopte Hanna even op haar schouder. "Doe maar even rustig" zei hij droog.
'Hee, ik doe heel rustig, ik spring niet en ik schreeuw niet, dus ik doe gewoon heeeeeeeeeeeeeeeeeeel rustig!' zei ze, terwijl haar hand gewoon weer terugging naar de plek waar hij was. 'Ontspannnnnnnnn.' zei ze, nog steeds pratend in dronkemanstaal.
(aaaaaaaaaaaaaahahaha ik probeer mijn lach nu keihard in te houden omg hahaha 'wowowowow' hahaha ''privé plekje' HAHAHAHA omg XDDDDDDDD)
Callum- Aantal berichten : 278
((HAHA ECHT HEA ~))
Matt pakte haar handen weer vast. "Zo kan ik niet eens ontspannen" zei hij gespannen. Hij moest stiekem wel een beetje grinniken omdat Hanna zich zo idioot gedroeg. Hij legde haar handen op haar eigen schoot en klopte toen als een soort goedkeuring op haar hoofd. Daarna zakte hij weer langzaam onderuit tot hij met zijn oren het schuim raakte.
Matt pakte haar handen weer vast. "Zo kan ik niet eens ontspannen" zei hij gespannen. Hij moest stiekem wel een beetje grinniken omdat Hanna zich zo idioot gedroeg. Hij legde haar handen op haar eigen schoot en klopte toen als een soort goedkeuring op haar hoofd. Daarna zakte hij weer langzaam onderuit tot hij met zijn oren het schuim raakte.
(AHAHAHAHA GOD SIMONE HOUD OP HAHAH XDD 'stout meisje' en op haar hoofd kloppen hahahaha)
'Heus wel!' zei ze terwijl ze gewoon doorging waar ze mee bezig was.
(( ahahahah het is een volhoudertje hoor XD ))
(( ahahahah het is een volhoudertje hoor XD ))
((Wacht maar tot de zweepjes erbij komen ))
Matt kwam meteen weer overeind toen Hanna weer in haar element begon te raken en hield haar handen nu gewoon vast. "Foei" zei hij lachend. Op de één of andere manier had ze toch een soort verlossende invloed op hem. Alsof er ineens een soort lek van discipline in hem zat waardoor de grenzen wat verder lagen. "Jij moet naar bed" zei hij plagerig terwijl hij haar grijnzend aankeek.
Matt kwam meteen weer overeind toen Hanna weer in haar element begon te raken en hield haar handen nu gewoon vast. "Foei" zei hij lachend. Op de één of andere manier had ze toch een soort verlossende invloed op hem. Alsof er ineens een soort lek van discipline in hem zat waardoor de grenzen wat verder lagen. "Jij moet naar bed" zei hij plagerig terwijl hij haar grijnzend aankeek.
'Hanna hoeft helemaal niks.' zei ze lachend. 'Nog één keertje dan!' zei ze, nog steeds lachend terwijl haar handen gewoon weer teruggingen naar Matt's intieme plekje. 'Just let the feelings go.' fluisterde ze in zijn oor.
(en jahoor hanna gaat weer in 3e persoonsvorm praten!!!!!!!!!!! AHAHAHAHAAH ik stalk jullie!!!!!!!)
"Om het af te leren zeker" zei Matt met een grijns. Hij liet zich even gaan maar pakte toen haar armen vast en keek haar aan. "Dit kan ik toch echt niet maken" zei hij twijfelend. Morgen zou ze het zich waarschijnlijk niet eens herinneren. Of juist wel, en dat zou eigenlijk nog erger zijn. Hij keek haar aan terwijl hij haar armen nog tegenhield.
(( ))
(( ))
'Jij doet toch niks?' zei ze met een enorme grijns terwijl ze haar handen gewóón weer terugbracht naar de nu al zo'n bekende plek voor haar handen. 'Like I said.. let your feelings go.'
"Jawel, ik stuur je niet zonder eten naar bed" zei Matt met een spot in zijn woorden. Hij twijfelde nog even maar volgde haar advies op. Morgen zou ze immers niks meer weten, who cares? Hij sloeg zijn armen om haar heen terwijl hij haar begon te zoenen.
Hanna zoende gewoon vrolijk terug, hoe goed en kwaad dat nog ging met haar dronken kop, en liet ondertussen haar handjes lekker de vrije loop gaan daar waar ze waren. (( BIJ PIET ))
Matt voelde eigenlijk niks anders dan een mengeling van schaamte, kwaadheid op zichzelf, maar toch ook de sterke drang om dit voort te zetten. Het draaide allemaal immers maar om één ding; Waarom niet? Hij dwaalde een van zijn handen naar beneden af, die een theekransje hield bij Truus.
(( hahahahaha Jan, Klaas, Piet en Truus XDDDDDDDD ))
Hanna kon het niet laten om zijn broek tot zijn knieën te brengen, dat vond ze wel zo eerlijk aangezien hij ook openbaar kennis had mogen maken met Jan en Klaas, dan mocht zij Piet ook wel even hallo zeggen, wat uitliep op een begroetingszoen voor Piet. (( you get me, right? XDDDDDDDD ))
Hanna kon het niet laten om zijn broek tot zijn knieën te brengen, dat vond ze wel zo eerlijk aangezien hij ook openbaar kennis had mogen maken met Jan en Klaas, dan mocht zij Piet ook wel even hallo zeggen, wat uitliep op een begroetingszoen voor Piet. (( you get me, right? XDDDDDDDD ))
((HAHAHAHAHA))
Matt slikte en liet Hanna los. Hij liet haar maar haar gang gaan, ze deed het immers zelf. Hij ontspande zich en legde zijn hoofd achterover terwijl Piet goede vriendjes werd met Jan, Klaas en Truus.
Matt slikte en liet Hanna los. Hij liet haar maar haar gang gaan, ze deed het immers zelf. Hij ontspande zich en legde zijn hoofd achterover terwijl Piet goede vriendjes werd met Jan, Klaas en Truus.
(( ahahahahah ik ga dood hier XDDD ))
Piet had het blijkbaar naar zijn zin, want al snel kwamen er heel veel kleine witte Henkjes uit zetten. Hanna keek tevreden, in de weet dat ze Piet weer een pleziertje had gegeven.
Piet had het blijkbaar naar zijn zin, want al snel kwamen er heel veel kleine witte Henkjes uit zetten. Hanna keek tevreden, in de weet dat ze Piet weer een pleziertje had gegeven.
(ik ga dood .. nee ik ben officieel dood XDDDDDDDDDDDDDDD)
((-plat- XDD))
Matt kreeg een vleug van genot over zich heen terwijl hij Hanna naar zich toe trok. Hij zoende haar nog een keer, maar hield abrupt op. "We moeten echt gaan slapen" fluisterde hij met een schuldgevoel. Wat een slimme actie daarnet. Hij maakte aanstalten om op te staan.
Matt kreeg een vleug van genot over zich heen terwijl hij Hanna naar zich toe trok. Hij zoende haar nog een keer, maar hield abrupt op. "We moeten echt gaan slapen" fluisterde hij met een schuldgevoel. Wat een slimme actie daarnet. Hij maakte aanstalten om op te staan.
'Blijf nog héél eventjes.' zei ze, bijna smekend. Er was iets met Hanna wat haar zo maakte in haar dronkenschap. Maar normaal had ze dat niet. Misschien lag het aan wat Draco had gezegd over haar...
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: