De badkamer
+6
Matt
Elysia
Draco
Julie
Ron Weasley
Hanna
10 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: De badkamer
"Heel, heel even" zei Matt, eigenlijk neigden zijn woorden meer naar fluistertoon toe. Hij zoende haar weer en liet zich weer achterover zakken. De maan scheen door het glas in lood raam naar binnen, wat het schuim een soort kleuren gaf. Rode, blauwe, groene en gele schijnsels dansen op en neer, als een soort sprookje. Matt bleef Hanna zoenen en besloot er maar van te genieten, zo lang als het duurde.
Matt- Aantal berichten : 91
Registratiedatum : 28-05-09
Hanna stopte met zoenen. 'ZO, LETS FUCK NOW' Ze pompten lekker op en neer.
Hanna stopte op een gegeven moment met zoenen, en besloot Piet nóg een pleziertje te doen, door hem kennis te laten maken met Truus. Hanna slikte toch de pil, so it doesn't really matters. Ookal dacht ze daar niet eens aan.
(( ja als we toch bezig zijn ))
Hanna stopte op een gegeven moment met zoenen, en besloot Piet nóg een pleziertje te doen, door hem kennis te laten maken met Truus. Hanna slikte toch de pil, so it doesn't really matters. Ookal dacht ze daar niet eens aan.
(( ja als we toch bezig zijn ))
Hanna- Aantal berichten : 358
Registratiedatum : 27-05-09
Matt liet Hanna gewoon haar gang gaan, en deed vrolijk mee. Het zou hem een worst wezen. Toen ze "klaar" waren ( ) stond hij op, terwijl hij zijn boxer ophees. "Ik moet echt weg" zei hij aarzelend. Hij drukte een kus op Hanna's mond als een soort 'morgen weet je het niet meer' afscheid en trok zijn kleren aan. Hij nam niet de moeite om zich aan te kleden maar schoot gelijk in zijn kleren. Hij zwaaide nog even en liep toen de deur uit.
((ik ga pitten welterusten ))
((ik ga pitten welterusten ))
Hanna zwaaide heel blij en zei nog even voor hij vertrok: 'But.. ssssssht.' deed ze met een gebaar er bij. Daarna zigzagde ze naar haar kleding. Het een deed ze achterstevoren aan, en het ander binnenstebuiten. Ze had het niet eens door. Wankelend 'liep' ze naar de leerlingenkamer, en dook ze in haar bed. Waarschijnlijk morgen niets meer afwetend van dit voorval.
Hanna- Aantal berichten : 358
(en toen kwam Danny binnen XD he jammer te laat)
Danny- Aantal berichten : 227
((Hihihihi dat zou briljant geweest zijn Doe net of je langsliep /gayhand))
Oh! Stoute Romana!
Harry Potter- Aantal berichten : 135
Leeftijd : 30
omg, zelfs in een harry potter rpg U__U....
Melaine- Admin
- Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 26-05-09
Leeftijd : 32
ik vind het nogal kinderachtig. Dat een rpg bijna nooit serieus kan verlopen omdat altijd een stel 'idioten' even moeten neuken omdat ze denken dat dat very awesome is.
Melaine- Admin
((Je hebt er zelf toch niks mee te maken *I*
Ik snap al dat gedramatiseer nooit. ))
Ik snap al dat gedramatiseer nooit. ))
Ik doe mee aan het gerpg? en meestal moet romana altijd even met iemand gemeenschap hebben in een rpg, no offence, maar als het elk rpg gebeurd komt het langzamerhand je neus uit. En zelfs op een HP rpg? zie je de connectie ook?
Melaine- Admin
((Ach tja, jullie personages weten er niks vanaf en Hanna ook niet meer, dus als je er een probleem van wil maken is dat je eigen keuze, ik zit er niet mee :D En daarmee besluit ik deze discussie, of ik ga er gewoon niet meer op in :3 ))
Ik vind het wel storend dat je nu doet alsof de mensen die een seksloos rpg willen moeilijk doen terwijl jullie je echt als een stel irritante batsende badeendjes lopen te gedragen.
Julie- Aantal berichten : 82
-neww-
Melaine liep met haar kleren zooi richting de luxeuze badkamer en opende de deur. Leeg. Ze glimlachte tevreden en trok haar kleding uit, waaronder haar bikini zat. Ze opende ondertussen de kranen van het bad. Plots stond er voor haar neus Jammerende Jenny. "Boehoee," mekkerde Jammerende Jenny. Melaine zuchtte diep en ging gewoon in het bad zitten.
Melaine liep met haar kleren zooi richting de luxeuze badkamer en opende de deur. Leeg. Ze glimlachte tevreden en trok haar kleding uit, waaronder haar bikini zat. Ze opende ondertussen de kranen van het bad. Plots stond er voor haar neus Jammerende Jenny. "Boehoee," mekkerde Jammerende Jenny. Melaine zuchtte diep en ging gewoon in het bad zitten.
Melaine- Admin
Jammerende Jenny begon daarna te gniffelen. "Hihihi," lachte Jammerende Jenny. Melaine keek Jenny verbaasd aan. "Wat?" Jammerende Jenny lachte nog steeds. "Dat je in dat badje wilt zitten." Melaine keek haar raar aan. "Hoezo?" vroeg ze terwijl ze met een walgelijke blik naar het bad keek. "Hanna en Matt, zaten in het bad. Jan en klaas wilde graag contact. Toen opeens ging Hanna te ver, en deden ze het samen, hier in het bad." Melaine slaakte een gil en sprong meteen het bad uit. "Iewl, Iel, Iel, Iel," zei Melaine terwijl ze op het punt stond te kotsen. Maar al snel ontstond er een brede grijns op haar gezicht. Een SLytherin met een griffyndor, geweldig.
Melaine- Admin
((tsja, it's your own fault))
Melaine droogde zich meteen af, kleedde zich om en grijnsde breed. Dit moest iedereen weten. Heel de school, iedereen die het maar wilde horen. Eerst zou ze het Callum vertellen, als ze hem al kon vinden. Melaine verliet niet snel daarna de badkamer.
Melaine droogde zich meteen af, kleedde zich om en grijnsde breed. Dit moest iedereen weten. Heel de school, iedereen die het maar wilde horen. Eerst zou ze het Callum vertellen, als ze hem al kon vinden. Melaine verliet niet snel daarna de badkamer.
Melaine- Admin
(hahahahahha okee die vind ik wel mooi. )
Danny- Aantal berichten : 227
batsende badeendjes, ik ga dood XD
Draco- Aantal berichten : 276
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 4 van 4
Permissies van dit forum: