Het zwarte rozenveld
3 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Het zwarte rozenveld
De roos van Hanna bewoog heen en weer, richting Danny en weer terug, en weer hetzelfde.
Hanna- Aantal berichten : 358
Registratiedatum : 27-05-09
Danny keek ernaar. Het maakte hem wat rustiger. Hij voelde zich eigenlijk best stom, maar goed. 'Hanna?', zei hij zacht.
Danny- Aantal berichten : 227
Registratiedatum : 28-05-09
De roos ging harder heen en weer 'waaien' alsof de roos 'ja' knikte.
'Het spijt me..', zei hij, even zacht als net.
De roos stopte met waaien. In de 'lucht' klonk een stem, de stem van Hanna. Mij ook. klonk het, zomaar ergens, het kwam eigenlijk nergens vandaan.
Danny schrok ervan. Hij dacht dat er niet teruggepraat zou worden. 'Waarom ik eigenlijk zo deed tegen Hannah Albedil, is omdat ik je leuk vind. Vond. Ik weet het niet..'
De stem zweeg, niet wetend wat te zeggen op wat Danny zojuist had gezegd. Het is goed. zei de stem alleen maar.
'Nu je er zeg maar..,' hij zei dit met best veel moeite, '.. niet meer bent, durf ik opeens wel. Ik ben een watje, hmm?'
Ben nu dan nooit. zei de stem. Vergeet me, Danny, vergeet me. Ik ben er niet meer, ik ben straks weg, zoals de wind voorbij waait.
Danny zuchtte. 'Ik hoopte eigenlijk dat we vanavond.. eindelijk eens 'leuk' contact zouden krijgen. Ik voel me hier niet echt thuis meer.. En toen opeens.. het ging te snel, veel te snel.'
Ik ga doei dood meisje!
Ik ga doei dood meisje!
(( tomorrow I'll be gone ))
Jij komt er wel. Vooroordelen spelen hier een te grote rol, iedereen doet eraan mee, net als ik deed. Nu moet ik gaan. Vaarwel Danny, het ga je goed.
Jij komt er wel. Vooroordelen spelen hier een te grote rol, iedereen doet eraan mee, net als ik deed. Nu moet ik gaan. Vaarwel Danny, het ga je goed.
'Ik zal je missen, ook al klinkt dat raar. Ik zal je hatelijke opmerkingen missen, je ijzige blikken, maar vooral jóu.' Hij keek even om zich heen alsof hij hanna zou zien, en glimlachte toen. Dit voelde goed, dat hij het 'uitgepraat' had met haar.
(yes I know )
(yes I know )
Een harde wind sloeg ineens op, het was maar één vlugge vaag vind. Een fel licht scheen even, waarschijnlijk net een seconde zichtbaar. Daarna verwelkte Hanna's roos. Ze was weg, voor altijd dit keer.
She's gone.. forever. Hij kreeg een raar gevoel, en werd verblind door de flits. Hij stond op, wierp een laatste blik op de rozen en liep naar de school.
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: