Everything is about to change..
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Gronden !

+5
Callum
Harry Potter
Draco
Elysia
Melaine
9 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

De Gronden ! - Pagina 3 Empty Re: De Gronden !

Bericht  Melaine za mei 30, 2009 9:49 am

Melaine keek de jongen aan. "Cal- " ze stopte en keek hem aan. Wat was zijn naam? Ze wilde het niet vragen, maar misschien snapte hij de hint. Het was toch een ravenklauwer, right? Die wisten meestal zoiets, toch?
Melaine
Melaine
Admin

Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 26-05-09
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Callum za mei 30, 2009 9:51 am

Callum keek haar geduldig aan, hij wist wat ze probeerde te zeggen en wist dat ze verwachtte dat hij nu zijn naam zou zeggen .. maar hij wilde zich niet voorstellen. Tenminste niet als eerste. Hij bleef haar geduldig aankijken en wachtte tot zij haar eerst voorstelde. Nog steeds zat hij half na te denken, en in zijn brein haar naam op te graven die ergens diep begraven lag.
Callum
Callum

Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 27-05-09

Bericht  Harry Potter za mei 30, 2009 10:06 am

Hanna schreef:'Wat een besluiteloos ventje ben jij zeg... eerst ben ik een heks, en dan ineens niet meer. Jongetje toch, ga alsjeblieft een ander persoon vervelen. Misschien die saaie nerd van je? Of anders die lompe rode dakduif.'
'Tja, dat zou ik van jou niet kunnen zeggen, dat heet vriendloos.'
Harry Potter
Harry Potter

Aantal berichten : 135
Leeftijd : 30

Bericht  Melaine za mei 30, 2009 10:07 am

Hoe heette dat joch nu weer? dacht ze. Melaine keek hem aan. Ook hij hield izjn mond nu stijfdicht, en dus zei zij ook niets. Het was en bleef een ravenklauwer, iemand die wel haar aandacht had getrokken.
Melaine
Melaine
Admin

Bericht  Hanna za mei 30, 2009 10:08 am

'Jongetje toch, ik krijg bijna medelijden met je door je onwetendheid. Je bent al in je examenjaar, je zou beter moeten weten. Wacht maar af.' zei ze geniepig.
Hanna
Hanna

Aantal berichten : 358

Bericht  Callum za mei 30, 2009 10:09 am

Callum keek haar aan, en zette een schuin hoofd op wachtend op haar antwoord. Zo te zien was ze aan het denken, maar waarover? Zijn naam .. of hoe ze zichzelf moest voorstellen? Callum keek haar even doorzoekend aan en was nog steeds in zijn eigen brein aan het graven naar haar naam. [i]Melanie? Ja, dat was het .. of niet? Iets met Melanie .. Melina .. Melaine! Dat was het.[/i] Hij begon breed te grijnzen toen hij haar naam eindelijk had gevonden in zijn geheugen.
Callum
Callum

Bericht  Melaine za mei 30, 2009 10:12 am

Melaine keek de jongen aan. Ze moest zijn naam toch weten, maar anders zou ze niet eens beginnen met praten. De jongen keek haar grijnzend aan, althans hij grijnsde. Melaine zuchtte onhoorbaar diep en hield haar hoofd schuin. Ze grijnsde, alsof ze zijn naam al wist.
Melaine
Melaine
Admin

Bericht  Callum za mei 30, 2009 10:15 am

Callum trok zijn wenkbrauw even triomfantelijk op maar liet hem daarna weer rusten en keek haar aan. Hij twijfelde of ze zijn naam wist of niet. Ze grijnsde net als hem alsof ze het wel wist .. [i]Of het is een truc Callum.[/i] Hij knikte even, alsof hij zichzelf gelijk gaf en bleef hem aan kijken. [i]C'mon Melaine, talk .. talk.[/i] Hij wist van zichzelf dat hij niet zou beginnen met praten.
Callum
Callum

Bericht  Melaine za mei 30, 2009 10:16 am

Melaine bleef hem grijnzend aan kijken. Ze zou niet beginnen met praten, nee. Ze had al een stap gezet, een meter van hem vandaan zitten. Dat was een huge stap.
(wouw wat klink ik droog...)
Melaine
Melaine
Admin

Bericht  Callum za mei 30, 2009 10:19 am

(ahahaha, stommie praat : ( anders moet hij praten!)

Callum begon al bijna half in paniek te raken, omdat het bijna aanvoelde als zij hem dwong om te praten. Hij beet op zijn lip en kneep zijn ogen even dichter bij elkaar ( Suspect alleen niet zo'n gezicht en allebei zoals die rechter oog haha) voor 2 seconde en trok weer een schuin hoofd. 'Fine, you win .. Callum.' zei hij uiteindelijk met een zucht .. stiekem behoorlijk teleurgesteld op zichzelf. Dit deed hij anders nooit.
Callum
Callum

Bericht  Melaine za mei 30, 2009 10:23 am

Melaine grijnsde. "Melaine," zei ze daarna. Haar zachte lieflijke stem maakte het de naam zelfs leuk klinken. Ze keek hem weer aan.
Melaine
Melaine
Admin

Bericht  Callum za mei 30, 2009 10:26 am

Het verbaasde Callum eerst hoe zacht en vriendelijk haar stem had geklonken, en toen ze haar naam uitsprak leek het bijna alsof ze het zong in zijn oren. 'Ja, dat wist ik.' mompelde hij daarna snel voordat hij in trance raakte door haar stem, en glimlachte vluchtig. Hij was tenminste eerder achter haar naam gekomen dan zij aan de zijne. Dat was tenminste een opluchting.

(oh ik lees nu pas dat ik had gedaan op zichzelf in plaats van in zichzelf :S)
Callum
Callum

Bericht  Melaine za mei 30, 2009 10:28 am

Melaine keek hem aan. "oh," mompelde ze en ze kneep even haar ogen samen. "Je valt wel mee." Ze keek hem weer even strak aan maar glimlachte even, lieflijk, wat er zeer stom uit zag.
Melaine
Melaine
Admin

Bericht  Callum za mei 30, 2009 10:31 am

'Je bent de eerste die dat zegt.' zei hij en keek haar aan, met een halve glimlach. 'Helaas kan ik niet hetzelfde over jou zeggen.' zei hij met een grijns en keek even vluchtig om hun heen om te kijken of er bekende rondliepen. Waarom wist hij niet.
Callum
Callum

Bericht  Melaine za mei 30, 2009 10:35 am

Melaine keek hem aan. "Daar heb je gelijk in," zei ze terwijl ze zich in het gras liet vallen en nu recht de lucht in keek. De lucht was helder blauw, met hier en daar een verdwaalde regen wolk en prachtige helder witte schapen wolken. De zon scheen fel op het veld neer, waardoor Melaine haar ogen moest dicht knijpen.
Melaine
Melaine
Admin

Bericht  Harry Potter za mei 30, 2009 10:47 am

Harry wende zijn blik af en liep weg.
Harry Potter
Harry Potter

Aantal berichten : 135
Leeftijd : 30

Bericht  Callum za mei 30, 2009 11:23 am

Callum volgde Melaine met zijn ogen aan haar vastgelijmd en bestudeerde haar ondertussen ook. Ze lag rustgevend op het gras, en de zon scheen fel zodat ze haar ogen dicht moest knijpen. Ze zag er bijna onschuldig uit .. bijna. Een glimlach vormde op Callums gezicht. 'Ik heb altijd gelijk.' zei hij tenslotte en relaxte zijn houding weer, en leunde tegen een boom aan. Hij deed zijn ogen dicht, en zuchtte.
Callum
Callum

Bericht  Melaine za mei 30, 2009 11:26 am

"een ravenklauwer, wilt altijd gelijk, maar of hij of zij echt gelijk heeft is de vraag," mompelde Melaine die nu op haar ellebogen leunde. Ze keek hem triomfantelijk aan.
Melaine
Melaine
Admin

Bericht  Elysia za mei 30, 2009 11:26 am

Melaine schreef:"een ravenklauwer, wilt altijd gelijk, maar of hij of zij echt gelijk heeft is de vraag," mompelde Melaine die nu op haar ellebogen leunde. Ze keek hem triomfantelijk aan.

((ik wil je vraag best beantwoorden maar ik weet niet of het een leuk antwoord word Wink)
Elysia
Elysia
Admin

Aantal berichten : 216

https://evilhasreturned.actieforum.com

Bericht  Melaine za mei 30, 2009 11:32 am

Elysia schreef:
Melaine schreef:"een ravenklauwer, wilt altijd gelijk, maar of hij of zij echt gelijk heeft is de vraag," mompelde Melaine die nu op haar ellebogen leunde. Ze keek hem triomfantelijk aan.

((ik wil je vraag best beantwoorden maar ik weet niet of het een leuk antwoord word Wink)
((hij is tegen callum PFF))
Melaine
Melaine
Admin

Bericht  Callum za mei 30, 2009 11:45 am

'Nou, ik wil niet alleen altijd gelijk hebben .. ik heb het toevallig ook altijd.' zei hij en hield zijn ogen gesloten, met een glimlach op zijn mond. De zon scheen deels op zijn gezicht, voor de rest zat hij in de schaduw!!! ofzo.
Callum
Callum

Bericht  Melaine za mei 30, 2009 11:49 am

Melaine lachte even. Ze keek hem spottend aan en grijnsde breed. "Grappig..." grinnikte ze.
Melaine
Melaine
Admin

Bericht  Callum za mei 30, 2009 12:04 pm

Callum deed een oog open en keek haar met een opgetrokken wenkbrauw aan. 'You think I'm kidding?' vroeg hij daarna nep beledigend met een brede grijns op zijn gezicht. Hij deed zijn ogen nu allebei open en leunde een beetje naar voren. 'Praat je wel vaker tegen mensen uit een andere afdeling?' vroeg hij haar uiteindelijk kalmpjes en keek haar geduldig aan.
Callum
Callum

Bericht  Melaine zo mei 31, 2009 5:30 am

Melaine keek hem aan. "Vorig jaar ging ik veel om met ravenklauwers, nou ja, een stuk of 5 uit het laatste jaar. Verder eigenlijk niet." Melaine zuchtte diep en keek Callum aan. "Ravenklauwers vallen wel mee." Ze kneep weer even haar ogen fijn, maar al snel verdween de zon weer achter een wolk.
Melaine
Melaine
Admin

Bericht  Callum zo mei 31, 2009 6:05 am

'Ja, toch.' zei hij en glimlachte. Daarna rustte hij weer tegen de boom aan en sloot zijn ogen. Dit was eigenlijk een van zijn eerste keren dat hij echt met een Zwadderaar meisje aan het praten was. 'Nooit gedacht dat Zwadderaars nog zouden meevallen ..' mompelde hij zacht en haast onverstaanbaar.
Callum
Callum

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

Permissies van dit forum: