Het schoolterrein.
+6
Moridin
Elysia
Draco
Callum
Melaine
Matt
10 plaatsers
Pagina 4 van 9
Pagina 4 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Het schoolterrein.
ja ik verveel me dus danny gaat hier maar heen.
Danny liep het schoolterrein op en plofte in het gras. Opeens had hij geen zin meer in dit schooljaar, al zijn vrienden waren weg, en die zwadderaars werden met het jaar erger.
Danny liep het schoolterrein op en plofte in het gras. Opeens had hij geen zin meer in dit schooljaar, al zijn vrienden waren weg, en die zwadderaars werden met het jaar erger.
Danny- Aantal berichten : 227
Registratiedatum : 28-05-09
Moridin zag wat in zijn ooghoeken bewegen dat wel heel dichtbij kwam. Hij stopte met spelen en keek haar aan.
Hij vroeg zich af waarom ze hier kwam zitten, maar hij zei niks.
Hij vroeg zich af waarom ze hier kwam zitten, maar hij zei niks.
Moridin- Aantal berichten : 27
Hij liet zich met gespreidde armen in het gras vallen en sloot zijn ogen. Hij liet het maar allemaal over zich heen komen, dit was toch zijn laatste jaar.
Elysia trok even een zielig gezicht? Waarom stopte hij nou al? Waarom speelde hij niet door? Misschien zou hij doorgaan als ze wegging.. Ja, misschien moest ze gewoon achter een boom gaan itten luisteren. 'Wil je dat ik wegga?' vroeg ze toen, omdat hij opeens stopte met spelen. 'Het klonk echt hel mooi hoor,' ze knikte om haar opmerking te bevesting. 'Really!"
Pff, viool is echt zo'n.. homo-instrument. Hij was geïrriteerd, en ging dan dat soort dingen denken, en soms uitspreken, terwijl hij het niet zo bedoelde. Ach, als het bij gedachtes bleef was het niet erg.
Moridin keek haar even verbaasd aan. 'Nee, dat hoeft niet.. Ik ben alleen niet echt gewend dat er mensen bij me zitten.' Hij lachtte een beetje onzeker. 'Speel je ook een instrument?'
( @Danny Ja ik vind het ook niet leuk, maar het moest van nadine @: )
( @Danny Ja ik vind het ook niet leuk, maar het moest van nadine @: )
((jonge wil je klappen ;@@@))
'Oh..' Elysia dacht even na. Raar dat mensen er niet naar luisteren, zijzelf kon er dagenlang naar luisteren. 'Mhh nee, ik teken en ik schrijf,' Ze glimlachte kort. 'Speel je allang viool?'
'Oh..' Elysia dacht even na. Raar dat mensen er niet naar luisteren, zijzelf kon er dagenlang naar luisteren. 'Mhh nee, ik teken en ik schrijf,' Ze glimlachte kort. 'Speel je allang viool?'
( Ja graag schatje <3 Je weet dat ik daarvan hou :$:$:$ )
Moridin keek naar zijn viool. 'Hmm sinds mijn 9e.. Valt wel mee dus.' Hij keek naar Elysia's handen. Ze zagen er niet uit alsof ze hard werkte. 'Wat teken je dan zoal?' Hij vond tekenen wel leuk, alleen kon hij er niks van dus deed hij 't maar niet.
Moridin keek naar zijn viool. 'Hmm sinds mijn 9e.. Valt wel mee dus.' Hij keek naar Elysia's handen. Ze zagen er niet uit alsof ze hard werkte. 'Wat teken je dan zoal?' Hij vond tekenen wel leuk, alleen kon hij er niks van dus deed hij 't maar niet.
'Dat ligt aan mijn stemming,' zei Elysia. Alsof iemand anders mijn tekeningen ooit zou begrijpen. 'Maar vanaf je 9e is toch best lang? Ik bedoel hoe oud ben je nu..?' Hij was zeker 17. DUs dat was dan toch al zeker 8 jaar. Genoeg om heel goed te zijn dus.
Moridin deed zijn hoofd scheef. ( gods ik haat me naam, ik vergeet hem steeds >__< )
'Eh ik ben nu 17..' Hij dacht even na over wat hij nog meer kon zeggen, maar blijkbaar wou zij niet over haar tekeningen praten. Dus besloot hij over een ander onderwerp te beginnen. 'Ik heb je hier trouwens nog nooit gezien..'
'Eh ik ben nu 17..' Hij dacht even na over wat hij nog meer kon zeggen, maar blijkbaar wou zij niet over haar tekeningen praten. Dus besloot hij over een ander onderwerp te beginnen. 'Ik heb je hier trouwens nog nooit gezien..'
Well guessed! 'Dat kan kloppen. Het is hier ongelooflijk groot en er zijn ook superveel leerlingen,' Elysia knikte even. 'Wat ik vreemder vind is dat ik jouw vioolspel nog nooit gehoord heb. Speel je vaak viool?'
Moridin knikte. 'Maar vorig jaar vooral in de huffelpuf leerlingenkamer, maar die is dit jaar uitgestorven.' Hij dacht terug aan de goede oude tijd hier, hij miste het wel, maarja er was niks aan te doen, toch? 'Op welke afdeling zit je eigenlijk?' Hij hoopte zat het niet zwadderich was, hoewel ze niet echt op zo iemand leek.
Elysia knikte kort. Misschien was Huffelpuf wel echt zo saai als het vaak leek. 'Ravenklauw,' zei ze toen, waarna ze kort glimlachte. 'En daar bn ik ook blij om.' Ze moest er niet aan denken om in Zwadderich te zitten, en alleen dat al zorgde er ook voor dat je er niet in kwam waarschijnlijk. Gelukkig ook maar. 'Ik heb in ieder geval zin om weer te starten.' Mhh.. Misschien een beetje een foute opmerking, alsof ze zo'n nerd was.. maar goed.
Melaine verveelde zich. De doodheid op het veld was neit te vinden, maar bijna geen enkele zwadderaar was hier, of iemand waarmee ze sprak. Saai, was nogi zacht uit gedrukt.
Melaine- Admin
- Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 26-05-09
Leeftijd : 32
Danny zag Melaine aankomen. Fijn, weer zo'n zwadderaar. Hij bleef in het gras liggen, en dacht na.
((ik zat er nog altijd hoor.... raco zit zelfs langs me))
Melaine- Admin
Melaines ogen bleven steken op de hufflepuffer. Ze snoof met haar neus en keek hem aan. Een lege blik, die haar ogen afwezig maakte leken toch doordringend. Ze hoopte dat hij of zou blijven kijken, of zijn hoofd zou afwenden. Ze moest toch iets.
Melaine- Admin
Waarom staren al die Zwadderaars je altijd aan? Ze willen zich allemaal 'bewijzen', door een dom spelletje staren ofzo. Hmmf. Hij bleef haar aankijken. Hij wilde weten hoe ze zou reageren als hij lang bleef kijken, en of ze hetzelfde zou reageren als de andere Zwadderaar, waarvan hij de naam nog niet wist.
van binnen grijnsde Melaine al en ze bleef hem aankijken. Eindelijk had ze iets te doen, staren.
Melaine- Admin
Danny keek nog steeds naar haar, zonder het zelfs nog door te hebben. Het leek een soort gewoonte te worden.
Ook Melaine bleef staren, staren was leuk.
(ahah omg droog :X)
(ahah omg droog :X)
Melaine- Admin
Danny stond op en liep naar haar toe. Erger dan hij het nu vond kon het toch niet worden. 'Hoi,' zei hij, in een poging opgewekt te klinken. Draco gaf hij een smerige blik.
(ahah je moet toch wat XD)
(ahah je moet toch wat XD)
"Mhh," mompelde ze. Het staren vond Melaine toch wel leuker, hufflepuffers waren gewoon dom.
Melaine- Admin
Pagina 4 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Pagina 4 van 9
Permissies van dit forum: